fredag 24. mai 2013

Foredrag med Halvor Bakke:-)

Heisann:-)

I går var eg på MK intriør på damenesaften.En flott intriør butikk i Kopervik:) Her var Halvor Bakke å holdt foredrag, en ganske morsom fyr:-) Lærte blant annet at hønene har bare et hull bak,altså både egg og bæsj kommer ut samme hullet;) haha, visste dere det??
Men det gjekk stort sett i intriør da;-)


Blei sjølvsagt litt handel,sjølv om eg klarte å begrensa meg. Så det blei litt stjerne knagger,viser dere før og etter bilde her fra gangen. Nye puter måtte eg også ha, men dei har eg kjøpt på "Hus og Him"og "kremmerhuset". Blei fornøyd me resultatet, jippi:)




FØR:



                                                                                      ETTER:
 Ungane hadde hengt i knaggane,så dei var knekt. Så då skrudde eg desse stjernene heller opp:)



Ha ei super fin helg folkens!!
                                                                         Og glem ikkje GIVEAWAYEN min lenger nede:-)

Klem fra Siv Mette

4 kommentarer:

  1. Angre bittert på at eg ikkje va på MK når eg har sett bilder, kan ikkje få md meg alt;-)
    Fine putene ja, fornøyd med de sjøl og;-)
    Fine fredda til deg♥

    SvarSlett
  2. Så kjekt å være med på slikt og alltid kjekkt med litt handel og:)
    Kjempefint hos deg med putene og benken og alt!
    Fine lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. SÅ FLOTTE BILDER
    VI FÅR VIST ALDRIG NÅKK AV DILL OG DALL:))
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. så fint d blei da :)komme kanskje opp og ser snart, om minsten våkne. viss ikkje, så ha ein fine dag :)
    (e på data og ser på bloggen din nå, får litt bedre inntrykk. kjempefine!)

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3