mandag 27. mai 2013

Kulaste gyngestol.....

Har kjøpt to gyngestoler til jentene mine:-) Dei skal snart inn på jenterommene,så snart dei er pusset opp. Rå tøff design seie berre eg:)



Disse er ein kopi av eames gyngestolene, så prisen er veldig rimelig. Kun 1599,- kjøpt på Boconsept. Vet at disse ikkje skulle legges i nettbutikken deres. Men viss noen skulle være intresserte så var det bare å sende dem mail.Finnes i svart og hvit. Legger ved linken til nettbutikken deres her

Ønsker alle nye følgjere hjertligt velkommen,blir glad for kvar einaste. Finaste kveld ønskes til alle:-)

                                                                                           Klem Siv Mette

15 kommentarer:

  1. De er såå fine! Heldige jenter du har :-) Fant bloggen din i et kommentarfelt og måtte ta en titt. Flotte bilder her :)

    God mandagskveld til deg :)
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. De er kjempefine, skulle gjerne hatt en sånn ja:)
    Og du for et flott hjem du har, var helt matt når jeg kom hjem til meg selv etter besøket..
    Klem

    SvarSlett
  3. Fantastiskt fine stoler :) Det var jammen litt av en pris forskjell også!
    Hmm, drømmer om slike stoler og tror drømmer er litt nærmerer nå gitt, hehe :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Dei er kjempefine og eg har ein kvit uekta eg og,har ikkje råd til ekta varer så noko som ser heilt likt ut til ein fin pris er bare topp❤
    Kos deg med stolene,dei kommer til å passe flott inn!
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så fine!
    Ønsker meg veldig en gyngestol :) Det er noe utrolig beroligende med å sitte og gynge syns jeg.
    Ha en flott dag!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  6. Fine!
    Elsker putene dine, lekre :)

    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefin stol!

    SvarSlett
  8. Hei :)
    Det var jammen meg billig for kopien av Rar gynge stolen. Min var ein smule dyrare ja.... Sukkk... Men e detta på Vea, Boconsept? Må vist ta meg ein tur der te ein dag :) Var jo kjempe masse fint jo :)
    Kjekke blogg du har og :)

    Klem fra Renate :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann, tusen takk for at du liker deg her:-) Ja,det er boconsept på vea:) masse flott i den butikken! Jobber i nabo butikken på Sampson sport,så er ofte inne på boconsept å myser på nye varer;)
      Fin tirsdags kveld ønskes til deg:)
      Klem Siv Mette

      Slett
  9. Så innmarig fine de var :D
    Tusen takk for koselig hilsen fra deg <3
    Ha en flott onsdag
    klem Tove

    SvarSlett
  10. Heisann ;-) fine dei stolane ;-))) Fatet inne hos meg e kjøpt på Veavågen rør.. ;-)

    Store klem Elisabeth

    SvarSlett
  11. WAW SÅ HELDIGE JENTER
    KOMMER TIL Å BLI KOSESTOLEN DETTE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  12. Den stolen er lekker!!
    Ønske, ønske:))

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3