torsdag 30. mai 2013

Me flytte oss litt ut...herligt:)

God kveld folkens!

Her på vestlandet har det i dag vært ein strålande sommardag:) Så da flytter vi oss ut på terrassen og det er så utroligt deiligt. Noen bilder fra hagestuen kommer her,den er ikkje så veldig stor. Men akkurat passe til at vi kan ha et hagebord med stoler der inne:)



Her skal vi nyte seine late sommerdager:-) (forhåpentligvis)

Hagestuen skal få noen maling strøk i sommer innvendigt,det blir nok sarte gråfarge vegg,hvit himling og hvit terrasse gulv. Så her blir vi nok ikkje arbeidsløs med det første:)

Kjekke mammen min kom me langstilket roser idag til meg,tok dem med meg ut for å nyte dem mest muligt:)

Nyt resten av kvelden!
Klem Siv Mette


4 kommentarer:

  1. Så fint med en sånn utestue:)
    Kan jo trenge det på Vestlandet...
    Tusen takk for koselige ord på bloggen min, det setter jeg STOR pris på:)
    Nyt kvelden, i morgen er det fredag, HURRA!!
    Annelise:)

    SvarSlett
  2. Skikkelig fin utestue, skulle veldig gjerne hatt sånn:))
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så herlig med utestove,det må være knalldeiligt og visst det regner så kan ein sitte der å kose seg:)
    Så flott dette været ein har hatt,må nytes mens det er her virkelig❤

    Ønsker deg ein fine fredag og ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. så hærlig uteplass du har! :) og fin blogg... :)

    Følger deg gjerne videre.

    Klems fra Diana i eit solfylt vestland.

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3