onsdag 15. mai 2013

Ny stol velkommen inn:)

Kjøpt meg ny stol i dag,tilbud på boconsept. Så då benyttet eg kjangsen, 790,- ikkje vond pris det. Stolen har fått plass ved skatollet. Dette rommet er ein såkalt vinterhage som det står på tegningene. Altså et rom mellom kjøkken og stuen. Rommet har to doble terrasse dører, slik at me kan gå gjennom huset uten å springe rundt( praktisk).
Rommet's farger og flis liker eg ikkje,så om ein månedstid så blir det lysegrå vegger og gulv( Jippi) Ting tar jammen meg tid altså:-)


Ha en fin kveld:-)

Siv Mette 

2 kommentarer:

  1. Heldigen du:)
    Ønsker meg både stolen og skatoll:))
    Kjekt å se hvordan du har det-hint hint..
    Ha ein flott dag:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann:-)
      Kommer nok meir bilder etterhvert,men har vel litt prestasjonsangst;). E jo så masse fine blogger å lese her ute:-)
      Flott dag t deg o:)
      Du går vel heilt amok på jobben din, masse fint asse. Ønsker masse bilder derfra;)
      Klem Siv Mette

      Slett

Tusen takk for besøket<3