fredag 31. mai 2013

Shopping modus:)

Heisann alle sammen!

Alle som kjenner meg vet at eg er glad i shopping,men kim er vel ikkje det:)
Så legger ikkje skjul på at det er lønningsdag i dag,wiiiii. Da ble det norrøna jakke til herren i huset,en vest til meg,et putetrekk til jenterommet og kulaste "recycle" boks til meg igjen;-)
Her i huset  har vi fått en barnefri helg og med fri jobbehelg så betyr det shopping helg:) 
Så da blir det slik at eg sove så lenge eg vill og så går turen til haugesund, juuhhu!
Ska endeligt ta meg tid til å gå innom Bruno(intriør butikk i haugesund),har aldri vært der(nesten så eg  skjemmes å skrive det her inne;-P )Følgje med dei på instagram og blogg, ser ut til at dei har masse fint asså!
Wish me luck:-)
God helg til alle sammen!
Og til dere som skal på bloggtreff,koosss dere:)

Klem Siv Mette




                       

3 kommentarer:

  1. Åå herlig med litt shopping! Så mye fint du har snopt deg ;)

    Fineste fredagskveld og helg til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  2. Er så herlig med payday og shopping:)
    Flotte saker du har shoppet!

    Heldige du som skal på Bruno, den butikken skulle jeg gjerne besøkt, med litt velfyllt lommebok:))

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlett
  3. Shopping er gøy!
    Og du må kosa deg masse i haugeby, og jepp Bruno's er veeldig fin butikk<3
    Jobbing på meg, og så bloggtreff-jippii!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3