torsdag 20. juni 2013

Ein deilig dag:)

Heisann fininger!

Må først og fremst takke for alle dere som legger spor etter dere her inne,det varmer utrolig
mye. Er helt overveldende av fine kommentarer som dere skriver:) Og til alle dere som eg møter, takk for fine ord. Så til slutt alle dere leserer,tenk at nå har eg hatt over 10 000 sidevisninger på bare 2måneder. Takk for at dere vill inn til lille bloggen min å sjå.:)

Så til denne deilige dagen!
Startet med å kjøre bilen til service,så nå er vi klar for Dana-cupen i sommer:)
Fortsett med ein deilig joggetur "kremt" i allefall deilig etterpå;-)
Så var det å ta igjen alt det forsømte inne i huset med rydding og vaske klær(når ein først har fri)
Deretter laget eg meg ein koslig stue utforbi(handle og lage litt middag innimellom)Så må bilen hentes fra service,så nå er klokka ca. 19.45.
 Kanskje eg burde gått ut for å nyte sola litt før kvelden blir for sein!
Det var denne deilige torsdagen;)
 


 
 


 

 

 


 
Her ser dere huset utenfra,ikkje så lett å ta oversikt bilde når huset har 8 sider.
Huset er bygd som en hestesko,alt på eit plan.
Her som hagegruppen står vill vi påsikt lage en hagestue med glasstak og vegger.

Nyt resten av kvelden!

Klem Siv Mette

 

6 kommentarer:

  1. Så fint!
    Å til deg,tusen hjerterlig takk for at du alltid titter innom & legger igjen gode ord.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Herligt med fri♥
    Huset dåkkas er så stilig!
    Fin kveld te deg:-)

    SvarSlett
  3. Så fint og så nydelige uteplass!!!
    Herøigt med solfyllte dagar så denna ;)

    Klemklem

    SvarSlett
  4. Så koselig uteområde dere har, og flotte omgivelser, det har mye å si det, nyt resten av kvelden)) klem camilla

    SvarSlett
  5. Så spennende hus og ein nydelig uteplass...:)det har vært ein strålende dag. Eg har hatt fri i dag og den har eg og min datter kost oss med i Haugesnud sentrum. Det er lenge siden...:)
    Natta
    Klem
    Ann Elin

    SvarSlett
  6. HERLIGE DAGA
    SÅ LEKKERT
    HER NYTES NÅKK SOMMER DAGENE JA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3