fredag 28. juni 2013

Endring i planen:)

Heisann!

Da ble det endring i planene våre gitt :o)
Jenterom prosjekt 2. blei påbegynt i dag,det var jo ikkje mening før til høsten.
Men som dere sikkert har erfart så drar det ene meg seg det andre;)
Så i dag har eg tatt ned tapeten på hele rommet,så får tiden vise kor lang tid vi bruke på dette prosjekte:-) Her tar vi egentligt livet med ro,sjølv om ein har mange jern i ilden...hihi

Og med nytt prosjekt så følgjes det ny ønskeliste:)
Så mine ønsker for øyeblikket til jenterommet...




 
Godbiter fra Ferm living og Bloomingville
 
Ha en nydlige helg alle sammen:)):))
 
Klem Siv Mette

8 kommentarer:

  1. Skal si du er flink!!
    Så spennende å se etterhvert som du holder på:)
    Tenker det er noen som gleder seg til å få nytt rom:)
    Ha en fin dag:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  2. For en energi;-) lekre detaljer dette, gleder meg:-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Å SÅ SPENNENDE
    NÅ KAN JENTE NR 2
    BARE GLEDE SEG
    SÅ FLINKE DERE ER
    NYT HELGEN LITT OGSÅ
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Utrulig fine ting,kunne jo så klart tenkt meg alt der eg,Hihi ❤spennende med nye prosjekter:)
    Ønsker deg ein fin lørdag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så gøy å pusse opp jenterom! Blir nok kjempefint)) Ønsker deg en fiiin helg!

    SvarSlett
  6. Så fine ønsker til jenterommet:) Spennende med nye prosjekter på gang ja, og ting endrer seg bestandig enn hvordan man hadde planlagt fra starten av. Masse lykke til!
    Ha en strålende dag;)
    Klem Janne

    SvarSlett
  7. Kule detaljer! Blir sikkert et kjempefint rom!

    SvarSlett
  8. For en kjekk blogg du har! Takk for at du la igjen spor hos meg;-) samme ønskeliste her!

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3