mandag 17. juni 2013

Før og etter bilder av jenterommet:)

Hei hei!

Liker dere før og etter bilder? Det gjør eg,kjekkeste eg veit er nå ein får sjå korleis det har vært og blitt.
Tenkte å vise dere fra jenterommet prosjekt 1 som eg kalla det;-)Rommet er ikkje 100% ferdig,mangler litt lister,seng og skaper. Men nå klarer eg ikkje vente lenger,resultatet blei eg så fornøyd med!

                                                              Før:

 Her startet vi med grønn tapet med sesam stasjon bord;)

 Sjekk den herlige lampa,dei var jo in engang dei og:)

 Gul panel i taket:)

Gulvbelegg på gulvet. Eg har to ivrige arbeidere hima,elsker å hjelpe til:)



                                                          Etter:
                                          
 Taket blei malt og ny tapet kom opp:)

 Bloomingville hyllene fra hus og him skal selvfølgelig henges opp;)

 Nytt gulv er også lagt:)

                                

Tilslutt et oversikt bilde,her mangler jo både seng og skap.
Gyngestolen og stolen er fra Boconsept på vea.
Superfornøyd er eg:)):))

Ha en fin kveld!

Klem Siv Mette


16 kommentarer:

  1. For en forandring,det ble jo super fint! Flink dere er.
    Ønsker deg en fin dag i morgen.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Heia:) tillykke med ett kjempekoselig resultat av rommet. Så tøffe stolene var å ein nydelig tapet:)
    Natti; o))
    Ann Elin

    SvarSlett
  3. Så gøy med før og etter bilder!!
    Utrolig forandring!! Dere har hatt en stor jobb her:)
    Tapeten var lekker og stolene var veldig stilige!!
    Alt var bare kjempefint!!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  4. Så utrulig fint det blei og for ein forandring,heilt utrulig kva maling og tapet kan gjere med et rom:)
    Alt var kjempefint og kan tenke meg det er ei som trivst der:)

    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Oi Siv Mette dette ble skikelig fint:) Eg og elsker før/etter bilder<3
    Og du, kjempefin header:)
    Klem

    SvarSlett
  6. WAW SIV METTE
    DETTE BLEI BRA
    HELDIGE JENTO
    FLINKE ER DERE
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  7. Så kjempeflott det ble ! ELSKER tapeten!

    Ha en strålende uke! - snart sommerferie *juhu*
    KLEM
    anette

    SvarSlett
  8. Jøss, det var litt av en forandring. Tenker frøkner kommer til å trives der:-)

    Vi ber ikke om hjelp,men noen ganger kommer den når man trenger det som mest.

    Takk for de gode ordene dine!

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  9. Oi, så lekkert det ble!!!

    Elsker før og etter bilder :)
    Tenkte kjøre i gang med det etter vi er ferdige her også :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Så flott! Virkelig et lekkert rom:)
    og dere har jammen jobbet godt:)
    ønsker deg en fin kveld:)
    klem nina

    SvarSlett
  11. Så flott rommet ble, elsker de husene og stolene)) fortsatt fin kveld til deg)

    SvarSlett
  12. Oi! Det ble bare helt nydelig!
    Godt jobba ;)
    Lyslenka er prikken over i`en!

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett
  13. Å. Det så knallflott ut!!
    Gleder meg til å se mer
    Ønsker deg en deilig sommer
    Klem Tonje

    SvarSlett
  14. Jeg digger "før og etter"-bilder!
    Alltid gøy å se forandringen!
    Kjempeflott rom - heldig den som skal bo her!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  15. oi oi så fint det ble!!! Artig å se før og etter bilder. Vil tro jenta ble kjempefornøyd og stolt av det nye rommet sitt !

    Klem ruth m.

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3