onsdag 5. juni 2013

Kubus

God kveld i stuen:-)

På søndag var eg på nett å bestilte meg noen godbiter som sto høyt på ønskelisten.
Den ene tingen var kubusen:)
Så når eg først skulle bestille så ble det ikkje kubus 1 lys og heller ikkje 4 lys, slo like godt til på kubus 8 lys:-D
Den er heilt rå altså,elsker intriør som gjør mye av seg:)) Dette blir som et møbel for meg:))
 Bildene er tatt fra TV-kroken på kjøkkenet:)


 Lekker, I`m in love :-)


 Noen andre godbiter fra søndagens bestilling. Bloomingville vase og lysestaken fra Hay :)


Dette blir nok første og siste bilder dere får se av denne kjøkken kroken, for nå sies det at  den nye kjøkkenet er rett rund hjørnet. Og da skal både vegger og gulv rives:)))
 
Fin kveld til dere alle!
 
Klem Siv Mette
 

7 kommentarer:

  1. Hei :)

    Lekker!!! Gratulera så masse :) E så masse lekkert av interiør.....Sukkkk.....
    Spennande med nytt kjøkken da. Glede meg te å se kossen det blir.
    Ha ein nydelige kveld :)

    Klem fra Renate :)

    SvarSlett
  2. Hei på dei! Takk for fiin kommentar fra deg hos meg :-) Så heldig du er som har skaffet deg flere godbiter ! Ser koselig ut hos deg :-) Gleder meg til å se ny krok snart. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Hei...
    Kan bare ikke skjønne at jeg fremdeles ikke er en lykkelig eier av en Kubus:(
    Vil ha, må ha, ønsker meg veldig!! Neste ekstravakt jeg tar tror jeg må bli en "kjøpemegenKUBUSvakt"!!

    Klem Annelise:)

    SvarSlett
  4. Så fine! Eg kunne tenkt meg den bloomingville vasen eg da.... ;)
    Kos deg sjå frisøren
    klem Borgny

    SvarSlett
  5. Oi den var fin, aldri sett med så mange lys..

    SvarSlett
  6. Hadde ikke blitt lei meg om eg hadde fått ein sånn nei... har bare "kopien" fra Kremmerhuset, ikkje det samma faktisk..
    Ha en flott dag:)

    SvarSlett
  7. Å, den med 8 lys e rå ! Va innom inDesign og sikla litt her om dagen hihi ;-)))
    God helg te deg, her i huset har ferien begynnt og me har tri uker fri *herligt* ;)))
    Klems Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3