mandag 3. juni 2013

Gutterommet

Heisann!

Tenkte å vise dere gutterommet igjen,vet at eg har vist det før:)
Men legger nå ut før og etter bilder. Det er jo det som er det kjekke med hele oppussingen,og se at der blir en stor forandring. Sånn som her!




                                                                     Før:

                                                                 Taket ble malt:)


                                                                   Tapeten fjernet:)


Barnearbeid:)?
 
 
 
Etter:


 

Ny tapet kom opp og nytt gulv ble lagt:)
 
 
Innflyttet:


Her i huset er det høyt under taket i alle rom,og det er bare så fantastisk luftigt.
 
Finaste ukestart ønske eg dokke alle!
 
Klem Siv Mette

13 kommentarer:

  1. Så kjempefint det ble! Mye arbeid, men så god følelse etterpå!
    Ønsker deg en fin mandag!
    Klem <3

    SvarSlett
  2. Kjempe fint gutterom.
    Alltid endel arbeid underveis,men oj så godt når man er ferdig :-)
    Håper mandagen er nydelig hos deg.
    Klemmer Christina

    SvarSlett
  3. Så kjempeflott dette ble!

    Ha en fortsatt fin dag!
    KLEM
    anette

    SvarSlett
  4. Du så lekkert dette rommet ble :o) Koselig blogg du har så jeg legger meg til som følger her hos deg :o) klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Så fint det blei:)Du e så flinke:)

    SvarSlett
  6. Heisann og tusen takk for koselig kommentar inne hos meg :) Kjempeflott blogg du har og legger meg til som følger, jeg ;)
    Ha en flott uke og fortsatt lykke til med oppussing :)

    SvarSlett
  7. Åååå blei så fint,for ein flott forandring:))masse flotte ting du har det og;)
    Ønsker deg ein fine dag❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Det var litt av en forandring ja:)
    Kjempefint ble det!!

    SvarSlett
  9. Wow! Hjelpes!! Snakk om forandring!! Og så gøy å sjå før- og etterbilder!
    Ha ein god kveld!

    SvarSlett
  10. Hei, Siv Mette:)
    Eg fant nettopp bloggen din. Kjempefin!;) putene kjenner eg igjen...samme med klokka. Eg jobbe nemlig på Bohus. ;) det var så finf hos deg. Knip
    Ha ein fin dag:)
    Ann Elin

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3