mandag 17. juni 2013

Hay stolen

Heisann:-)

Da var jammen meg denne helgen også forbi,tida flyr fra meg!
Her males og males og skrues og skrues osv...:)nå er det like før jenterommet skal se dagens lys. Kjenner eg gleder meg til å vise resultatet:-)

I dag var eg i Haugesund en svipptur å hentet meir laminat. Da tok eg  ein snartur inn til InDesign, å fytti for en butikk.Her var det mye ein kunne ønsket seg:)
Men eg ville inn å se på stoler til kjøkkenet, der falt eg heilt for denne Hay stolen




Fin å se til og ganske god å sitte i:) Her er det bare å begynne å spare;)

                               Ha en fin start på uken alle sammen!


                               Klem Siv Mette
     

7 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG:)
    JA HELGENE BARE FYKER AVGÅRE..
    Å NÅ BLE JEG SPENT PÅ ROMET
    FINE DAG TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så tøff den stolen var :-) Det er så kjekt med innspurten når en pusser opp, lykke til med jenterommet :-) klem Anita

    SvarSlett
  3. Den stolen er bare helt megafin!
    Jeg vil også ha, men...tror ikke det går akkurat nå nei:)

    SvarSlett
  4. Heia:O)
    Det er møye som kan friste der på den butikken å flere andre "snopebutikker" hi hi. ;O)snart er det feriepenger og skattepenger. Da kan me une oss noe "snop". Den stolen er kuuul.
    Ha ein strålende dag!
    Knip
    Ann Elin

    SvarSlett
  5. Den stolen var bare kjempestilig!!
    Mange fristelser i de fleste interiørbutikker:)
    Spennende å se når rommet blir ferdig!!
    Fin kveld til deg:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  6. Hei :)

    Så stilig stol, ekstra gøy å få ting man har spart til!
    Koselig at du likte fatet og at det kom helt frem, jeg pakka og pakke rundt det ;)
    Kos deg med solskinnsdager :) klem

    SvarSlett
  7. Åååå fineste stolen,tenk å spare til den og så få den i hus:)er alltid masse som frister rundt oss:)
    Her har det vært sol og fint idag men savner meir varme,men den kommer vel?

    Ønsker deg ein fine kveld:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3