søndag 23. juni 2013

Jenterom "finish"

Heisann hoppsann!!:))

Kan eg bli lykkligare?? Jentene mine er heile 9 år,og skal for første gang i hele sitt liv får kvar sitt rom;) Stakkar jenter tenke dokke kanskje,men dessverre der vi bodde tidligare hadde vi ikkje nok soverommer til alle!
Men nå derimot skal Seline flytte inn på flunkende nytt rom:-D Og det blei berre sååå fiint, er berre så fornøyd med alle valga som er tatt der.(Solveigs rom blir pusset opp til høsten,nå er det kjøkken for tur:))  )

Kva syns dere??

 

 
 
 

 
 

 










 
 
 
Klem Siv Mette

16 kommentarer:

  1. Hipp hipp for et flott soverom te Seline♥ Ser detaljer eg digge!!
    God søndag♥

    SvarSlett
  2. Så flink du e, Siv Mette. Resultatet blei kjempefint:)) teppe blei jo mitt i blinken;))
    Ha ein fin søndag!
    Knip
    Ann Elin

    SvarSlett
  3. Dette ble utrolig fint!!
    Så flink du er til å innrede:)
    Deilige lyse farger. Her kommer hun til å trives!!:)
    Ha en nydelig St. Hans!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  4. Her var det mye fint! Så deilig når man kan si seg helt ferdig med et rom! Lyst og lekkert ble det) fin søndag til deg))

    SvarSlett
  5. Kjempefint rom! Kan tenke meg det er en som er fornøyd med å flytte inn her!
    Så fine detaljer - husene på pulten likte jeg veldig godt :) Og egenlig alt det andre også ;) Heldig som får egen gyngestol!

    Takk for fine kommentarer inne hos meg :)
    Nyt resten av søndagen!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  6. For ett nydelig rom, helt ned til minste detalj - elsk!

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  7. SÅ HELDIGE HU ER
    KNALLFINT ROM
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Heisann og hoppsann:-).
    Så kjekt og vera inne på bloggen din:-). Tusen takk for dei koselige kommentarane du gjer på at du savnar blogginnlegg frå meg, så utrulig kjekt og høyra:-). Eg har ikkje vore så aktiv på bloggefronten i da sista, men no er eg superklar igjen:-).
    Og du, for eit nydelig rom dåke har pussa opp. Og så mange flotte detaljar, diggar tapeten:-). Tenker jenta er storfornøgd:-).
    Ha ein fortsatt fin kveld, her er eg nett ferdig med og pakka ut av koffertane etter ferien. Snart loppekassen på meg, jobb igjen imåro:-).
    Klems Evelyn:-).

    SvarSlett
  9. Så lyst og lekkert jenterom! *WoW*
    Og lekre bilder også :)

    Så flink du er!


    Fineste dag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  10. Så delikat ;) Her er det nok en jente som er veldig fornøyd ;-) Finfint! :) Klem jannike :)

    SvarSlett
  11. Såå flott det er blitt!! Flinkis :-) Kan godt forstå dattera di er fornøyd nå ja. Og jeg tenkte langt i fra "stakkar" - for meg og mi lillesøster (5 år yngre) hadde ett soverom hver, likevel delte vi soverom hver dag til jeg flytta ut ;-) Superkos!

    Håper du får en flott dag i dag. Kom gjerne innom meg og del dine tanker :) Klem fra Monica.

    SvarSlett
  12. Herlig soverom.
    Og for et fint hus!
    Kunne godt ha bodd der ja.

    Kristin

    SvarSlett
  13. Dette ble jo rett og slett et herlig rom!!! Vi skal pusse opp jenterom til høsten så det er skikkelig flott og få slik inspirasjon :o) Heldige jenta di :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  14. Fantastiskt flott!! Heldig jente :) Du er kjempe flink! Mine stakkars gutter deler fremdeles et lite rom.. hehe! Men det blir vel en slutt på det snart ;)
    Klem

    SvarSlett
  15. Rommet hennes så fantastisk flott ut!
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg.
    Innom for å ønske deg en riktig god sommer.
    Sommerklem
    Tonje

    SvarSlett
  16. Nydelig! For ei heldig lita prinsesse.

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3