onsdag 12. juni 2013

Kan det bli bedre...

Nå kjenner eg at eg lengter etter sol,varme og ferie.Sikkert fleire så kjenne seg igjen her:)
I mens eg venter,så må eg berre nyte dei små og store tinga i kvardagen.
Sånn som her;)
Bolig magasinet,tortilla pizza og blomster på bordet fra mannen:-)
Hihi,må vel berre innrømma at blomstene på bordet var vel ikkje meint til meg. Mannen har nemlig kjøpt seg ny arbeidsbil,så da fekk han en bukett med seg hjem:-) Men kan jo lata som om dei var til meg.;)
Så mens eg ventar,så gleder eg meg over dette:-)
Og ja det kan bli bedre,men dette er jo ein god erstatning :-)))

Ønske alle mine fininger:))) goe kveld:-)

                               Klem Siv Mette 

8 kommentarer:

  1. Perfekt kos♥
    Det bladet har eg ikkje sett før, hmm..
    Og du eg tror de fleste damer meine blomster e til dei;-)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Bolig magasin e dansk,så kanskje derfor...kjekt blad:-)

      Slett
  2. Du har det nu så koselig! Her skinner sola heldigvis,men varmen har ikke blitt med sola. Men er meldt varmere til i morgen.
    Nyt kvelden.
    Klemmer ♥

    SvarSlett
  3. Å VIKTIGT Å KOSE SEG
    HERLIGT BILDE
    NYT KVELDEN DU SØTE SIV METTE:)

    SvarSlett
  4. Off..jeg også er så reisesyk! Rett før jeg hopper på ett fly til "hvorsomhelst" hihi ;)))
    Nyt kvelden, kan ikke slå feil med nytt interiørblad i hånda da ;))))
    Klemklem

    SvarSlett
  5. Nå fikk jeg jammen lyst på pizza! Nærmer seg jo lunsj her :) Tusen takk for fine ord i bloggen min, det gir inspirasjon ❤ Ønsker deg en tipptopp torsdag! Klem

    SvarSlett
  6. Jeg lengter også etter sommer og sol. Kommer snart;)
    Herlig å nyte stundene som er.
    Takk for hyggelig kommentar hos meg
    La meg til som følger hos deg også
    Ønsker deg en fin dag
    klem Tonje

    SvarSlett
  7. Her lengtar vi etter sommaren og.... mannen har jobba ute, tross regn, og laga levegg. Så no kan vi nyte dagane ute, sjølv om det bles litt, som det ofte gjer her hos oss, desverre.

    Kjekt med blomar, uansett på kva måte dei er komme i hus.

    Klem frå Solveig HH

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3