tirsdag 11. juni 2013

Kan man bli lei av lysfat...?

Er vel kanskje ikkje akkurat lei av lysfater, men bare sorten lysfater;-)
Her i huset har det gått i sølvfater og kurvfater i det siste. Og det er dei eg har gått lei av!



Så da ble løsningen stjernefatet fra mille moi:)


Lysestaken fra Hay kjenne eg at eg blir berre meir og meir glad i <3


Stjerne skålen er som kjent fra kremmerhuset og det samme salt
og pepper uglene. Ein skjønn liten kvist har også fått plass.

Ha ein nydelig tirsdagskveld:-)

Klem Siv Mette

6 kommentarer:

  1. Kul den lysestaken!
    Blir og lei fater innimellom, så godt me finne alternativer;-)
    Klem♥

    SvarSlett
  2. Kul kombinasjon og god inspirasjon!
    Tusen takk for fin kommentar på bloggen min og at du vil følge :)

    Ha en super tirsdagkveld du å!
    Klemmer fra Maren

    SvarSlett
  3. Ja det tror jeg!
    Har begynt å bruke serveringsbrett i stedefor sølvfatet, godt med variasjon ;)
    Stjernefatet ditt er kjempekult!
    Ha er herlig dag!
    Klem

    SvarSlett
  4. God morgen:))
    Først takk for fine ord og takk for at du følger trofast bloggen min. Du ligge som trofast følger hos meg og.....:))
    Det fatet var kjempefint. Mille moi har møye fint. Det er en del stjernemønster for tiå. Eg har tatt ut høstnytt på småvarer og tekstiler å det komme jaggu møye fint inn. Glede meg sånn....:)
    Ha ein fin dag.
    Klem
    Ann Elin

    SvarSlett
  5. Ja, dette var lekkert:) elsker den lysestaken fra hay, og stjerneskålene er også nydelige:)
    ønsker deg en fin dag:)
    klem nina

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3