søndag 9. juni 2013

Liten "sneak peek":)

Hei!

En liten sniktitt på "jenterom prosjekt 1" som eg kalla det..:)
Rommet er nesten ferdigt tapetsert, og man kan se stor framgang,noko eg nyt -smile-


 Men fortsatt en del som gjenstår,slik som maling rundt dørkarmen her:) Og nytt gulv ligger klar til å legges...


 Må berre skryt litt av mannen min her:) Er jo så glad for at han er så handy som han er,er vel egentligt ikkje ein ting han ikkje gjer sjølv. Alt fra flislegging,tapetsering,maling og snekring er spart arbeidspenger;-)


Rålekker tapet,bestemte meg for den i første øyekast. Tapeten går i hvitt og sølv,så blir det liv i den etter korleis lyset kjem på den. Og kanskje om en ukes tid får dere se heile rommet-glede-

Ønske alle leesere den finaste søndag!

Klem Siv Mette



3 kommentarer:

  1. Nydelig tapet!!! Ønsker deg en fin ny uke!!!

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  2. Nydelig tapet den likte eg veldig godt og så supert å ha ein Handymanny som han heiter på barbetv med desse verktøya:)
    Ein sparer så masse på og kunne gjere ting sjølv og det er flott!

    Nyt kvelden❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Lekker tapet, ser fram te resultatet:-) og ver veeeeldig glad for å handyman-belive u me!!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3