torsdag 6. juni 2013

Puter

Hei på deg!

Var på jobb i dag,så stakk eg nasen inn til nabobutikk(boconsept vea):) Hihi,ikkje akkurat sjokk det;)
Men mot meg lyste disse herlige putene i skjønnaste blå farge,så dei ble med meg hjem:))





                                           Kubusen nyt eg synet av:-)



                             Snart helg og folkens,så imens nyt torsdag kveld!
Og for alle dere lokale,stikk gjerne innom Sampson sport på vea på lørdag:)
Da er det nemlig Karmøy marknaden,med masse god tilbuder inne hos oss!


                                              Klem Siv Mette

7 kommentarer:

  1. Fått meg ny puta eg og idag, ei te stripete;)
    Elsker blått, og tenker eg ska få fletta det inn, ein dag;)
    Klem

    SvarSlett
  2. HEI PÅ DEG SØTE SIV METTE:)
    DA KLARTE JEG ENDELIG Å LEGGE MEG TIL SOM FØLLER HOS DEG
    HERLIG FARGE PÅ PUTENE
    Å PÅ KARMØY MARKNADEN SKULLE JEG VER VETT DU
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Så herlig farge på putene og nydeligeste lysestaken:))
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Sukk, der er den igjen!!:)
    Tjihiiii...

    SvarSlett
  5. Så flott farge på di putene.
    Skjønner godt at de ble med deg hjem.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  6. Hei Siv Mette
    Takk for de søte ordene:-) Hpset er på 352 kvm, så litt å onnrede.

    De putene skjønner jeg godt du falt for.

    Ha en flott helg

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  7. Så mange fine bilder :) de putene var fine og DEN lysestaken er bare sååå fiiin!

    Fineste helg til deg

    Og tuden takk for fine kommentarer inne hos meg ;)

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3