torsdag 27. juni 2013

Recycle!

Denne recycle boksen passet midt i blinken på jenterommet. Boksen har berre ein nydlig mintgrønn farge,blir veldig glad når eg ser den:))
Dere har kanskje fått nok av dette rommet nå;)men eg blir ikkje lei altså...så håper dere tåler det,hihi:))


 
Som dere sikkert ser,så har altså fjernsynet kommet inn.
Det blei litt nedstemt å la vær å ha det;))
(eg var snar å ta bilder tidligare,før data og fjernsyn kom til rette her)
 
Ha en nydlig torsdag!
I dag skal eg ut å spise me kjekke klubbvenniner;))
 
Klem Siv Mette

9 kommentarer:

  1. Så stilige den var og i herligste fargen:)kjempefint rom og fin inspirasjon blir ein ikkje lei av veit du:)
    Kos deg ikveld,kjekkt å gå ut å spise isammen❤
    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Vi blir aldri lei av å se på fine rom:)
    Nydelig farge på boksen!!
    Ha en superfin kveld med venninnene dine!!:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  3. Digger de boksene! Ønsker meg ein kvit eller svart;-)
    Kos deg ikveld♥

    SvarSlett
  4. Her får man jo lyst til å være miljøvennlig! En nyttig fargeklatt! :)

    SvarSlett
  5. For en fin fargeklatt :)
    Kos deg på klubb!
    Ingrid

    SvarSlett
  6. heia;))
    Det blei sååå fint på rommet. Boksen var jo prikken over ièn...Kos deg i kveld.
    Stoooor klem
    Ann Elin:))

    SvarSlett
  7. Fine boks, passer jo perfekt :)
    Blir ikke lei av bilder jeg, bare fortsett du :)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  8. Vilka HÄRLIGA bilder du bjuder på:) din blogg är så mysig.

    Om du gillar inredning och mode kan du kolla in min blogg:)

    Ha en skön sommarvecka

    LOVE Maria från inredningsvis.se
    (sverige)

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3