onsdag 26. juni 2013

Stilskifte!

 
Her i huset går vi igjennom et lite stilskifte.
Nytt hus er grunnen til det:)
Der vi bodde før hadde vi et klassisk hus med vipper og kvister
på taket. Stilen ble derfor klassisk til det romantiske.
 
Nå kjenne eg på at eg skulle gjerne skiftet alt vi eier og har,hihi i allefall nesten;)
Men det går jo bare ikkje. Noen andre som føler det samme??
 
Imens vi pusser opp og former huset til vårt eget,koser eg meg med pinterest og masse
fine blogger:))
Litt inspirasjon som eg ville plukket litt fra kvart bilde:)
 
 
 
 

 


 

 
 

 
Kilde: Pinterest
 
 
Ha en fin kveld!
 
Klem Siv Mette

9 kommentarer:

  1. Heia, Siv Mette.. Gleder meg sånn til å se resultat av oppussinga dokkas.;))
    Det blir nok nydelig. Du er så flink, å lager det så lunt og koselig.
    Fine bilder, med mye fine detaljer:))
    Stooor klem
    Ann Elin

    SvarSlett
  2. Ikkje bare bare å finne seg sjøl;-) Liker veldig sånn som bildene dine her, og litt gammelt/klassisk- og sånn blir det kanskje mitt??
    Ha ein fiin kveld♥

    SvarSlett
  3. Så flotte inspirasjonsbilder,likte alt:)gleder meg ikkje så masse til oppussing het men når ein ser forskjell så er det heilt topp❤
    Gleder meg til å sjå meir fra oppussinga deres!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Det er så mye fint nå og noen ganger så skulle jeg ønske at jeg kunne bytte ut noe:)
    Men så er det det med å lage sin egen personlige stil og da kan man jo ta inn litt forskjellig og blande det på en litt spennende måte!!:)
    Lykke til med oppussingen. Du er kjempeflink:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  5. Flott inspirasjon her!!! Klem til deg som er så flink å legge igjen søte kommentarer hos meg, Kjersti

    SvarSlett
  6. Kjempe masse flott inspirasjon! Ja jeg følte mye av det sammen før men så skiftet vi ut det største møbelet i stuen (sofaen) og da var jeg på en måte i gang hehe lykke til og kos deg med printerest :)
    kleeeem

    SvarSlett
  7. masse flott inspirasjon, takk som deler :-)

    SvarSlett
  8. Akkurat slik har jeg lyst å trylle peis x2 om til i stuen/kjøkkenet vårt!! Takk for inspo bilde:-)

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3