tirsdag 2. juli 2013

Eames armchair...

Heisann!

Vill berre gi  et "supertips"til alle dere som liker Eames stolene:))
Disse tre herlighetene har funnet veien hjem til meg,bestilt fra Boconsept Vea.
Dette er en tro kopi av Eames armchair. Eg har betalt 1490,- pr. stk, orginalen har eg sett ligger til 4500,- pr. stk.
Boconsept Vea tar gjerne i mot bestilling på disse hvis ein skulle ønske det. Legger link til nettbutikken deres HER













Stolene skal inn på barn/ungdomsrommene.
Tanken også bak disse stolene er at vi skal kunne bruke dem som ekstra stoler,
da vi må ofte låne;)
Men nå skal vi endelig slippe det:)):))

Da er det bare 4 arbeidsdager igjen gitt,så er det endelig ferie!!!

Klem Siv Mette

9 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG:)
    Å SÅ TØFFE
    ALLTID GRETT MED EKSTRA STOLER
    FINE DAG TIL DEG
    SØTE SIV METTE:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Elsker stolene)) har bestilt meg noen fra England som er på vei. Kommer til å bestille flere snart også, fra samme sted) ønsker deg en flott dag, deilig med ferie i sikte da! Klem

    SvarSlett
  3. Wow for noken lekkre stoler og så fine pris,det veit me og så kan ein jo bare late som at dei er ekta,hihi❤
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så kule stolar:-).
    Tusen takk for alle herlige kommentarar du legg igjen hos meg, eg blir så glad:-).
    Ha ein fortsatt fin kveld:-).
    Klems Evelyn:-).

    SvarSlett
  5. Superfine ! Ønsker meg også !

    SvarSlett
  6. De er jo sååå kule! Lucky you!!
    God ferie kjære deg:)

    SvarSlett
  7. Takk for godt tips!
    Har veldig lyst på, de er rå!
    Men så er det jo sånn at vi ikke "trenger" da ;)
    En gang blir d!

    Ha en fin fredag og siste dag på jobb før ferie!
    Kos deg masse :)

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3