lørdag 27. juli 2013

Giveaway borte vekk,ta lodd på ny!!

Hei alle sammen!!
 
Giveawayen min på paljett puten har  av en eller annen grunn blitt borte.
Kva eg har gjort det veit eg ikkje!!Trekningen av denne puten
skulle vært søndag 28/7.Men siden eg nå ikkje veit kven som
har tatt lodd så må eg utsett den litt.
 
Så til alle dere som hadde tatt lodd,håper dere vill bli med igjen:))
Og selvfølgligt dere som ikkje hadde blitt med.
 
Her ser dere min paljett pute.
 
 
1 lodd kommentar
3 lodd for å følgje bloggen
3 lodd for å dele eller linke på blogg/facebook
 
Trekningen blir 30.juli
 
Ha en fin søndag:o))
 
Klem Siv Mette
 


10 kommentarer:

  1. Sånn kan skje i dataverden:)
    Da prøver jeg meg på 4 nye lodd!!
    Nydelig pute!!
    Ha en superfin søndag!!:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  2. Haha, sånt som skjer! Jeg har delt på face og jeg kan ikke annet si, enn at du har en flott blogg! Krysser fingre for at jeg skal bli den heldige vinner av denne nydelige puta! Ha en god søndag kjære deg :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. Huff då men sånn kan skje,tar 4 lodd igjen eg og ønsker deg ein flott dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. 4 lodd på nydelig pute på meg :))

    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Jeg tar ett lodd :) Krysser fingene for at jeg har hellet med meg ;)

    SvarSlett
  6. Kjekke du e da...Ikkje sikker på koss dette virka, men prøve meg på "et lodd takk" hehe...satsa på ei paljettputa i soffan...hadde vore stas!

    May Synnøve

    SvarSlett
  7. Tar straks 4 lodd :) Trenger litt paljetter til høsten vet jeg :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei, eg vil gjerne bli med, og trekker 7 lodd. Har delt innlegget på FB sida mi.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Da tar jeg 4 lodd på nytt ;-) Satser på ferre deltakere så jeg har større sjans. Hi-hi.

    Klem fra Monica.

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3