onsdag 17. juli 2013

Kobber i hus!!

Da var jammen meg kobber kommet inn i dette huset også;)
Det hadde eg aldri trudd,men så er vi sikkert alle og en kvar litt
påvirket av moter og trender.
Trudde utfordringen skulle bli større,
med å blande det inn i alle gråtonene hjemme hos meg.
Men det syns eg gjekk overraskende flott!!
 
 
 
 

 
Disse kobber lysestakene er fra hmhome.
Kan tenke meg at disse blir å se i mange hjem og
ikkje minst blogger framover :o))
 
Her ble det jo solskinnsdag,så nå vill eg ut og nyte!!
 
 
Klem Siv Mette

12 kommentarer:

  1. Hei på deg:-).
    Så stilige lysestakar, kobber e stilig:)-.
    Du har så utrulig fine bilder, klare og fine:-).
    Heldige dåke som har sol, her er det overskya (idag og)... Så no ventar vi bare på sola som ska komma på fredag:-).
    Ha ein fin dag:-).
    Klems Evelyn:-).

    SvarSlett
  2. Så knallfine kobberlysestaker,eg liker kjempegodt kobber og fint å blande med det ein har:)
    HM har masse fint og så er det jo så fin pris og!

    Tenk idag kom sola,rekne med den kom til deg og,holdt på å få sjokk,Hihi!
    Nyt dagen:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Juhu, sånn venter på meg i posten når eg komme him;) Og så har eg jo med ein i bagasjen, og eg som ikkje sko ha kobbar-haha;)
    Fant meg BLÅ puta og, så nå er mannnen lykkelig;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige ;-) Eg fekk mine i dag...ska se d blir ett blogginnlegg om de her i gården og hihi ;-)
    Klemifleng ;-)

    SvarSlett
  5. Dette fikk du til!
    Jeg så på de samme lysestakene i går faktisk,
    og ble enda mer fristet nå!

    Ha en fin sommerkveld,
    klem klem

    SvarSlett
  6. Flotte bilder og fine kobberlysestaker ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  7. Knalltøffe kobber lysestaker!!
    Kobber var populært da vi giftet oss og det er 25 år siden:)
    Ha en fin sommerkveld!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  8. De er kjempefine, og passet flott hos deg)) Håpet du har hatt en fin fin dag i sola)) klem Camilla

    SvarSlett
  9. Gratulera:)) kobber er kjempefin trend for tiå. Fint blandt det svart/hvite og til det grå. Kjempefine va dei. I dag fekk me føle på sommaren. Deilig:))
    Masse klemmer fra Ann Elin:))

    SvarSlett
  10. Nyyyydelige! Ja, du har så rett i det du sier...jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt, at det og det kommer ALDRI inn i mitt hus...vips, så er det der før jeg vet ordet av det. Ikke lenge siden jeg bannlyste hekleduker og gjett hva som ligger på stuebordet mitt nå? ;) Hehehe!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  11. Åå, så flotte de var! Synes de passet perfekt hos deg :-) Nydelig torsdag til deg Siv. Klem Monica.

    SvarSlett
  12. De var stilige! Flotte bilder :)

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3