mandag 19. august 2013

Botanikk

Interiør og boligmessen 2013!

Har så veldig lyst til å være der:)skal dere?
18-20 oktober i grieghallen vill denne messen være.
Eg har aldri vært før,har du?

I forbindelse med messen,har dei en stylingkonkurranse.
Tema er "Botanikk" og skulle tolkes korleis vi ville.
Viktigaste er å utfolde kreativiteten. Haha,nå ska ikkje
eg skryt på meg noe kreativitet,men eg syns det er kjekt 
å utfordre meg selv. Det er jo slik vi vokser på;))

Mitt bidrag er frodigt og enkelt.
 Botanikk drar meg tilbake til barneskolen.
Der vi har læring om blomster
ute i det fri.




Da håper eg vi ses i Bergen :o))
Se fleire bidrag her Her

Ha ein flott skole- og ukestart:))

Klem Siv Mette



9 kommentarer:

  1. HEI SIV METTE:)
    SÅ TØFFE BILDER
    LIKTE DEI VELDIG GOD
    LYKKE TIL
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så flink du er; Siv Mette. kjempefine bilder. dei stråene var jo prikken over ièn:O)
    Eg har såååå lyst å reise på den messå, koss kan eg få billett? :O) nå i helga blir det til Lillestrøm på messe glede meg. Masse klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett
  3. Jeg skal!

    Såå fine bilder!

    Fin ukesstart!
    Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
    klemklem

    SvarSlett
  4. Så nydelig bidrag:)eg har ikkje meldt meg på,hadde ikkje så lyst å dra åleine men kunne godt kun vært der på dagen men veit ikkje,knallbra seier alle om den!

    Nyt dagen!
    Klem fra Lilian

    SvarSlett
  5. Så fine bilder))jeg skal ikke, altfor langt unna, men sikkert kjempegøy, håpe du får billett ) klem klem

    SvarSlett
  6. Likte bidaget ditt kjempe godt jeg :)
    Absolutt ett styling talent her ja!
    Lykke til :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Spennede utfordring. Og flott bidrag hos deg!
    Tusen takk for herlig kommentar hos meg
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Kjempefint! Herlig med de lange sivene! Takk for bidrag, håper vi sees i oktober! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3