tirsdag 13. august 2013

Da var vi endelig i gang....

med kjøkkenet;)) Nå har eg begynt i dag å rive bort tapeten.
Den nye kjøkken kommer verklegen til å
 gi huset et stort løft:)
En ubeskrivelig deilig følelse det skal bli når
vi er ferdig her.Det koster litt tid og krefter
med oppussing!!

Den nye ikea katalogen er lagt ut på nett:)) 
Gleder meg til å få den i posten.
Men koser meg på 
dataen imens:-D
Noen nye og gamle ønsker
ser dere her:)):))


Haha,kunne vel laget 10 ønsker lister til egentligt;))
Men det er eg nok ikkje alene om.
Veldigt praktisk på ikea:o))

Ha en fin dag!!

Klem Siv Mette

12 kommentarer:

  1. Hei :)) Veldig flotte ting du ønsker deg da! Så spennende med nytt kjøkken. Vi pussa opp vårt for tre år siden og det ble så forandra at mine foreldre ikke kunne kjenne seg igjen. Vi slo ut en vegg mellom to rom og endret plassering på de ulike kjøkkentingene helt og holdent. Snakk om endring og sååå flott og deilig det ble :) Lykke til med prosessen og kos dere masse med det :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Ja, fekk ett glis i ansiktet når eg såg ikea katalogen låg i posten i går ;o) Dei speilå fra ikea ps va knall kuule! Både putene og boksane har eg fra før ;o) Kjekt med Ikea ... både i design og pris ;o)
    Klems Elisabeth

    SvarSlett
  3. Så mye fint!
    Jeg elsker å pusle med sånt,
    og får veldig lyst til å gjøre litt når jeg leser her!
    Spennende prosjekt!

    Klem fra Maren

    SvarSlett
  4. Me får ta en inspirerende tur te Ikea ein dag;) Ønsker meg de putene;)
    Kjekt med nytt kjøkken, og du har jo så stort og luftig kjøkkenrom og:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har der...fikk Ikea katalogen i dag. så møye jeg kunne tenkt meg der.
    I kveld er det beina høgt og strikketøyet:O)
    Klem klem søte deg. Ann Elin :O)

    SvarSlett
  6. Det ble en bestilling fra IKEA i går ;) masse fint har de fått inn, så jeg klarte ikke la være. Det stripete teppet står høyt på ønskelisten her hvertfall ;)

    SvarSlett
  7. Hihi nei ønskelisten den tar aldri slutt og den er vel like lang uansett om ein har tjukk eller tynn lommebok hihi,flotte ønsker:)
    Så gøy med nytt kjøkken,gleder meg til å sjå!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. TI HI ALIID EN ØNSKELISTE JA
    SÅ GØY MED NYTT KJØKKEN
    GLEDER MEG TIL Å SE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  9. Så spennende med nytt kjøkken!!
    Gleder meg til å se bilder etterhvert:)
    Dere er så flinke med oppussing!!
    Har nettopp kikket litt i katalogen. Utrolig mye fint!!:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  10. Lekkre ønsker her ja :) Min ønske liste(r) er lang(e) :) hehe :) Blir spennende å se det nye kjøkkenet :) Gleder meg til vi skal pusse opp kjøkkenet (neste vår/sommer) har sånn smått begynt å planlegge løsninger :) Lykke til med oppussingen :) Klem Rita

    SvarSlett
  11. Hei <3 det skal bli spennende å se hvordan det blir :D tenker også å pusse opp kjøkkenet så er fint med litt kjøkken inspirasjon :D Klem :) <3

    SvarSlett
  12. Hurra for IKEA! Nydelige ønsker :-) Vi var på IKEA på tirsdag og kjøpte skjenk, skoskap og speil til huset. Gly å få noe nytt for lite penger :-)

    Ønsker deg en tipp topp dag! Jeg har gitt meg selv en bli-ny dag hos frisøren i dag, og koser meg nå med kaffe i frisørstolen. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3