søndag 11. august 2013

Male prosjektet mitt ferdigt....

Hei og hå alle sammen!!
Håper dere har nyt nok ein fantastiske dag.
Her på Vestlandet har det vært
kanon vær:))
 
Malings prosjektet mitt på soverommet ble ferdigstilt i dag.
Deilig med forandring. Fargene går selvsagt i gråtoner.
Dere som leser bloggen min,vet sikkert etterkvart
at grått er verklegen min farge;))
Ein liten sniktitt skal dere få,
men venter med å vise dere
hele rommet.
Da eg har bestilt en del tekstiler,og har lyst til å
vente med å vise til alt er på plass:))
 
 
Veggene er malt i fargen "fjell" og så har eg malt meg en gavl i fargen "tåke".
Så nå gleder eg meg til å vise dere hele rommet:))
 
Ha en fortsatt fin kveld:o)
 
Klem Siv Mette
 


16 kommentarer:

  1. ÅÅÅ, spennende, ser jo at dette blir nydelig allerede. Grått er en favoritt her også, Siv Mette. Mye fint på nattbordet der:O) Flinke deg. Masse masse klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Åååå så flott dette blir,nydelig farge og eg gleder meg til å sjå heile rommet:)gøy når det blir så forandra med maling!
    Fine ting på kommoden:)
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Dette ser flott ut :-) glede meg til å se hele rommet :-) elsker grått jeg også :-) koser meg i ny huset, men tar litt tid å komme på plass :-) klem Rita

    SvarSlett
  4. Dette ser flott ut :-) glede meg til å se hele rommet :-) elsker grått jeg også :-) koser meg i ny huset, men tar litt tid å komme på plass :-) klem Rita

    SvarSlett
  5. Looking good so far!
    Har og grått på soverommet:-)
    Natta★★

    SvarSlett
  6. Utrolig vakkert! Kos deg med resten av prosjektet :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  7. Ser kjempeflott ut, gleder meg til å se mere)) nattaklem

    SvarSlett
  8. Flott bilde, Siv Mette. Skal si bloggen din blomstrer. Det er ikke så lenge siden du startet den eller? :) Gleder meg til å se mer jeg også. Og håper du får en flott dag :) Klem fra Monica.

    SvarSlett
  9. Så spennende;)
    Nydelig bilde og gleder meg til å se fortsettelsen;)
    Fin dag til deg og tuuusen takk for kommentar på bloggen;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  10. Såå gøy med malt gavl! ME LIKE!

    Ønsker deg en fin ny uke, søte deg!
    klemklem

    SvarSlett
  11. Flotte detaljer:))
    Gleder meg til og se hele...
    MÅ gjøre noe på soverommet hos oss også snart:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  12. Ser kjempefint ut, blir gøy å se resten!!!

    SvarSlett
  13. Så lekkert det ble! Liker fargen!! Koselige utebilder under her også :) God uke videre til deg! Gry :)

    SvarSlett
  14. Hei!

    Min farge er også grå. Blir bare mer og mer glad i den lune fargen. Kjempefint blir det. Gleder meg til å se resten av rommet!

    Ønsker deg en fin dag videre

    Carinaklem

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3