fredag 27. september 2013

Boligpluss utfordring "diy"

Boligpluss har en utfordring ute nå
 "vis oss ditt beste diy tips".
Tenkte å slenge meg på,med gavlen som eg har
malt på soverommet vårt.
Detter er en enkel og billig måte å få gavl til sengen deres.
Veggen som vi har sengen mot er stor.Så den krever
noe på veggen,for å ikkje se tom ut.
Så da ble det malt ein
stor gavl.
 
 
 


 
 
 
 
Framgang:
   1. Mal først grunnfargen i veggen
2. La malingen tørke helt           
  3. Teip der du vill ha gavlen,       
            bruker du laser vater går det veldig fort
        4. Mal inn i gavlen med ønsket farge
 
Dette er super enkelt,brukte en dag på hele prosjektet!
Så viss dere liker det,er det bare gå inn HER å stemme.
Alle kan stemme en gang kvar dag om dere har blogg eller ei;))
 
 
God helg :o)
 
Klemmer Siv Mette




9 kommentarer:

  1. Så utrulig smart og kreativt:)kjempefint og eg skal stemma på deg eg:)
    Ønsker deg ei fin høsthelg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Stilig! Ingenting er bedre enn raske prosjenter heller) Ønsker deg en super høsthelg! Klem Camilla

    SvarSlett
  3. dette var kjempelurt og jeg liker når det ikke er tidkrevende. lekkert soverom forresten :-)

    SvarSlett
  4. Så smart det var å gjøre det på den måten!!
    Ønsker deg ei fin helg:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  5. Delikat soverom! Nydelige tekstiler. Flott og smart måte å lage en gavl på!

    Meldt meg på utfordringen jeg også. ;)

    ønsker deg en riktig GOD helg! :)

    SvarSlett
  6. Sååååå koselig soverommet ditt er da, du har ikke vist oss bilder av hele ommet før, nydelig. Flink du er, å så smart med denne malte gavlen:O)Deilige farger, ELSK. ha ei fin helg. klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  7. Innom for og ønske deg en fin fin helg:)

    SvarSlett
  8. For en kjempe god idé!
    Likte det knallgodt :)
    Ha en strålende fin helg!

    SvarSlett
  9. Kul idé!
    Og for en digg seng, lekkert sengetøy:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3