fredag 20. september 2013

En liten landsby fra kremmerhuset;)

Da var det jammen meg helg igjen.
Frihelg fra jobben har eg også,men arbeidsledig
det er eg ikkje i det heila tatt;))
 
Nå skal eg springe gjennom huset å få ting på
plass. Alt hoper seg så opp i vekedagen,
noen som kjenner seg igjen??
 
Måtte berre visse dere landsbyen min,
kjenne eg er litt svak for disse
trehusene eg.
Koslige..
 
 
Husene står i vinduskarmen i gangen for øyeblikket.
Men disse kan jo flyttes rundt i hele huset.
Dei kvite husene kan ein ha talgelys i,
og alle er kjøpt på kremmerhuset:))
 
Då vill eg berre ønska alle ei fine helg :o)
 
Klemmer Siv Mette
 


19 kommentarer:

  1. Virkelige noen nusselige hus!

    God helg til deg og dine! :)

    SvarSlett
  2. Hmmmm, Siv Mette har du vært på kremmerhuset i dag...dei hadde bursdag;O) Eg klarte å holde meg hjemme ..stolt av meg selv.Ha ei fine fri helg. KLem fra Ann Elin:O)

    SvarSlett
  3. Jepp, kjenner meg igjen :)
    Fine hus!!
    God helg :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Digger!! De er så fine) Og jeg kjenner meg veldig godt igjen i sånn du beskriver, hverdagsstress))Nå er jeg ferdig med dagens arbeid, juuhuuu))Kos deg masse i helga)) klem klem

    SvarSlett
  5. Elsk <3 Har tydeligvis lyst på husene til alle leverandører eg ;)

    Ja merker ting fort hoper seg opp, liker ikke.. Hvordan får de med full jobb og familie det til liksom??

    Fin kveld søta, klem<4

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. HEI SIV METTE:)
    SÅ HERLIGE SMÅ HUS
    NYT FRIHELGA DI
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Lekre hus!!
    Tror de aller fleste kjenner seg igjen med at alt må gjøres til helga:)
    Kan trøste deg med at det blir bedre når barna er ute av redet:)
    Ha ei kjempefin helg!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  9. JA, jeg kjenner meg veldig igjen! Det er godt å få orden når helgen kommer :) Og den landsbyen din var kjempe fin. Vil ha! HIhi.

    God helg til deg. Satser å være tilbake i bloggverden snart, savner å snakke frem og tilbake via bloggene våre ;-) Klem fra Monica.

    SvarSlett
  10. Hei :) Må se å få tatt et bilde av mine jeg også. Har de i en plexiglasssettekasse i gangen. Skal få rotet det til, hehe! Nydelig det ble i vinduskarmen din :) Kos deg i dag kjære du og kjøp deg noe fiiiiiint :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  11. Oh, desse var fine! Takk for tipset!! Pust godt inn og godt ut att; det er helg, nyt det :-)

    Eli

    SvarSlett
  12. Elsker de husene, både lysestakene og de andre :)
    Tror nok noen må blir med meg hjem en dag!
    Forresten.. Ting hoper seg opp her hos oss også! ;))
    Ha en herlig helg! :)

    SvarSlett
  13. Kjempefine :-) kremmerhuset er virkelig en kjekk butikk:-) fint bilde !! Kos deg resten av helgen :-)

    SvarSlett
  14. Så utrulig skjønne hus,dei gjorde seg virkelig:))Kremmerhuset har masse fint,synd vi ikkje har butikken her borte..
    Blir kjekkt med førjulstreffet men håper vi kunne gått samlet inn til Fyret for eg tørr ikkje gå åleine,er jo et stykke å gå Hihi;)

    Forsatt fin helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  15. Herlige disse små husene :) jeg har de hvite, men frister jo å klikke hjem de andre også :) Lekkert når de er satt sammen :) Ha en fortsatt fin lørdags kveld :) Klem Rita

    SvarSlett
  16. Koseleg liten by det der :-)
    Takk for besøket!

    God natt og God søndag!

    SvarSlett
  17. Fine hus:))
    Er så koselig med slike ♥

    Arbeidsledig blir man vel aldri, uansett hvor mye helg det er:)) Her har jeg brukt helgen til og rydde frem og vaske litt høst/vinterklær - det trengs fremover:))

    Ha en fin fin kvled ♥

    SvarSlett
  18. Sååå koselig! Selv om jeg trives best på landet, må jeg si at denne byen likte jeg:))
    ønsker deg en fiiiin tirsdag:)
    klem nina

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3