onsdag 18. september 2013

Endeleg ramme på playtype plakaten!

Hei på deg:))
 
Veldig travelig tider her for tiden. Men prøver alltid å stikke
innom dere bloggere;) Har vært en tur over fjorden
på Ikea,endeleg fått ramme til playtype
plakaten til gutterommet.
Plakaten er kjøpt på Interia,en interiør butikk i Trondheim.
Veldig god service må eg si, ringte å spurte om dem
kunne sende meg den. Ble sendt bare noen dager
etter og i tillegg fekk eg fraktfritt:))
Service til tusen!!:))
Tusen takk;)
Så nå tenkte eg å vise denne tøffe plakaten.
Det var lettere sagt enn gjort å ta bilde av den.
Det ble litt gjenskinn fra glassene:)
 




 
Men slik ble den,tøff??
Også meg da i bakgrunn der:P
 
God Onsdagskveld:o)
 
Klemmer Siv Mette

11 kommentarer:

  1. Fin plakat og så tøft det gutterommet) Fiin kveld )) Klem

    SvarSlett
  2. De plakatene er så tøffe, jeg kjøpte meg G....ikke fått på ramme enda:O) Nå er bena høgt hevet, hode full av inspirasjon, gled dere til vårens varer...Det er så internt alt innen kjeden og strengt forbudt å legge ut bilder, men jeg skal hinte stilen senere...hi hi. Stor klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  3. Kjempe tøfft guttarom!! ;o)
    Håpe du får ein fine kveld..kaldt ute nå!! ;o)
    Klemmar Elisabeth

    SvarSlett
  4. Ja, det e godt å få gjort ting man lenge skulle gjort. Alltid så kjekt når man i tillegg blir fornøyd. Flott ramme på tøff plakat inne på et råstilig gutterom! Skulle bare ønske at min sønn slapp meg til hva gjelder innredning på rommet hans, men der sliter jeg en smule altså ;)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  5. Ååå de er bare så utrolig tøffe!!
    Må se om det er noen butikker i Kr. sand som har de:)
    Det hadde passet så bra i det huset jeg holder på å pusse opp!!
    For et stilig gutterom!! Tenker det er en som er fornøyd!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  6. Utrolig tøft og stilig gutterom! :)

    SvarSlett
  7. HEI HEI SØTE SIV METTE:)
    SÅ STILIGT
    SÅ HELDIGE
    FLINKE DEG
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Dette var både tøft og lekkert!!

    Ha en glad dag!

    SvarSlett
  9. Så tøft og lekkert:)liker det eg ser og henter tips til eg skal fikse tenåringen sitt rom,håper me blir enige då!
    Stilige tapeter!
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Absolutt helt nydelig interiør du har, fikk lyst til å kaste ut alt jeg har og kopiere deg!
    Kjempe stilig plakat!
    Ha en fin fredag!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3