mandag 2. september 2013

Hyggelig melding i innboksen :))

Hei på deg!
God mandag får eg vel sei,vekene dei berre fyker fra meg.
I går fekk eg en veldig hyggelig melding i innboksen,
det resulterte i ein god overdose av arbeidslyst:)
Meir om denne meldingen skal dere få vite
om noen uker. Spennende
er det i alle fall!
 
I dag trengte eg litt inspirasjon til spiseplassen
på kjøkken. Pinterest er jo gull verdt der.
Plassen der eg finn mest inspirasjon
til nesten alle rom.
Fantastisk;))
 
 
Noen godbiter fra pinterest.
 





 
Ønske alle ein fin vekestart :o)
 
 
Klem Siv Mette


18 kommentarer:

  1. Spennende! Gleder meg til å høre mer;)
    Fin dag til deg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Så flotte Pinterest bilder. Jeg går også inn der om jeg trenger inspirasjon :-) Og jeg ble jo supernysgjerrig på mailen du hadde fått. Gleder meg til å høre mer om det.

    Ønsker deg en glad mandag, og ei spennende uke!
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. NÅ BLE JEG OGSÅ VELDIG SPENT
    FLOTTE BILDER
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Spennende ;-))) Lekker inspirasjon...drømme... ;)))
    Klemklem

    SvarSlett
  5. Hvor nyskjerrig går det an å bli da??!! Gleder meg til å høre mer:)

    Herlige inspirasjonsbilder..., er jo så masse lekkert der ute:)

    Fin fin mandag til deg...
    Klem Annelise

    SvarSlett
  6. ååå nå ble jeg nyskjerrig, så spennende da :)
    Gleder meg til å høre mer!
    Flotte inspo bilder :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fine bilder :).. Ble veldig spent nå :)

    SvarSlett
  8. Lekkre bilder :) Jeg eeeelsker mien eames stoler, kunne gjerne hatt flere av disse .) Ønsker meg gyngestolen, men vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne. Soverommet kanskje ;) hehe :) ønske, ønske, mannen blir litt gal av meg av og til... Skjønner ikke hvorfor ;) hihi :) Klem Rita

    SvarSlett
  9. Nydelige inspirasjon!!

    Nå vente me i spenning ;)

    SvarSlett
  10. Flotte inspirasjonsbilder! Gleder meg til å høre hva det hemmelige er, pennende altså! Uansett, lykke til :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  11. Så spennende!! Gleder meg til å høre mer) Så flotte bilder, herlig inspirasjon) klem

    SvarSlett
  12. Hei, Siv Mette...Så spennende da :O)Gøy med en slik overraskende melding da..???Fine og inspirerende bilder. Sende deg ein STOOOOR klem. Ann elin

    SvarSlett
  13. Så spennende!!
    Gleder meg til og høre mer:))

    SvarSlett
  14. Å neida ikke nysgjerrig i det hele tatt..
    Flotte bilder forresten;)
    Klem

    SvarSlett
  15. Du må ikkje holde oss i spenning for lenge,Hihi gleder meg til å høyre meir:)
    Herlige inspirasjonsbilder,så masse fin inspirasjon å hente rundt!

    Fine dag til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  16. Sååå mye deilig inspo på pinterset! veldig, veldig enig der.

    Spent på hva som har dumpet ned i innboksen din :) Følger med :)

    Ønsker deg en nydelig tirsdag. Her skinner sola og jeg har ett spennende kundemøte ikveld :) Min andre kunde i min veldig nye Fabelaktig-portefølje *iiik*

    klemklem

    SvarSlett
  17. Halloen , Siv Mette. Kurv ankommet lager....smil.
    Ann Elin ;o)

    SvarSlett
  18. Så gøy og spennende!
    Fine bilder, pinterest er gøy ja:)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3