mandag 30. september 2013

Ingen rom er undervudert!!

 
Her i huset er det ingen undervudert
rom,vi bruker alle til en
kvar tid:))

Når ein da pusser opp,merkes det i husets rommer.
Slik vi har hatt det nå under oppussing
av jenterommet. Senger og
skaper har hatt sin plass
i gangen underveis.
Det gjeld også alt som et jenterom innebærer.
Derfor var det så utrolig deilig å
bli ferdig i går,nå er altså
gangen tømt. Tilbake
i normalstand:))
GLEDE!!

Fin vekestart til alle:o)

Klemmer Siv Mette
 
 


9 kommentarer:

  1. Helt fantastisk nydelig! :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Så deilig) og så fint du har det, lekkert gulv og! Det likte jeg virkelig! Fin ny uke til deg) klem

    SvarSlett
  3. Så koselig hos deg....fint gulv. Godt at alle rom blir brukt, her kan en vel også si at alle blir brukt, vi er en stooor familie...mine, dine og alltid noen pluss pluss;)) ha ein fin start på ei ny veke... Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  4. Rent og pent! Og elsker bildet fra jenterommet! :-)

    God mandagskveld til deg.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  5. Åååå det er herlig,det kjedelige med å pusse opp er alt som står rundt omkring og ikkje har sin faste plass.
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Lekker gang :) Eeeeeeeelsker de flisene dine :) Ønsker meg grå fliser i gangen jeg også, nå er det terakotta fliser der... Iiik... Gratulerer med plass på kremmerhus blogglista .) Gøy gøy :) Klem Rita

    SvarSlett
  7. Vel når du bor i et så romslig hus som deg, så har du ihvertfall gooood plass til sånne omrokkeringer!
    Og rommet til snuppe nr 2 ble jo kanon:))
    NÅ gleder jeg meg til det o store prosjektet;)
    Klem

    SvarSlett
  8. JA KJENNER MEG IGJEN DER
    ETT ROM UNDER OPPUSSING SÅ
    BLIR DET ROT OVER ALT NESTEN
    FINE GANG
    GLEDER MEG TIL Å SE ROMMET
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  9. Kjenner meg godt igjen. Vi har et bittelite hus, og når et rom er under oppussing (noe det stadig er...hi....hi...), blir det kaos i de andre rommene. Men...veldig deilig når oppussingsprosjektet er ferdig og alt står på sin vante (eller nye) plass ;-)

    Flott gang dere har!

    Ha en herlig høstdag!

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3