søndag 22. september 2013

Liten titt på helgens sysler:o)

Nå er me endeleg komen til 
tapetseringen på jenterom nr.2.
Rommet er identisk med det første jenterommet,
både i størrelse og formen.


Men tapetene er ulike,så blir spennede
å se kor ulike eg klare å lage dei to jenterommene:)
Litt retro følelse i tapeten;))


Eierne av jenterommene er og identiske,
dei er nemlig eneggede tvillinger;))

Blei ikkje heilt ferdig med tapetseringen,
men regner med at om ei ukes tid så er det innflytningsklar.
 Det skal bli deilig å få jenten kvar for seg igjen:))
Mere bilder kommer snart!!! 
Glede meg:)):))

Klem Siv Mette









9 kommentarer:

  1. Dette blir jo så lekkert som alt annet, koselig med tvillinger da:O)Glede meg til å se resultatet... Eg melde deg ein dag så har me ett koselig bloggtreff:O) klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Lekker tapet!!
    Gleder meg til å se det ferdig:)
    Vet det kommer til å bli kjempestilig:)
    Dette er du god til:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Så lekker tapet.
    Blir spennende å se ferdig resultat.
    Kose deg med innredning og ha en herlig fin uke!
    Klem Susanne

    SvarSlett
  4. Så spennende å følge med på oppussingsprosjekter! Det ser ut til at det blir et kjempefint rom. Lykke til videre! :)

    Ønsker deg en ny fin uke! :)

    SvarSlett
  5. Detta blir kjempefint og for ein lekker tapet,gleder meg til å sjå resten:))dei kommer til å stortrivest der på Romma sine,skjønne jentene dine,har jo sett dei på instagram:)
    Flott at du vil gå med meg til Fyret,du er snill❤️

    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Dette ser kjempe fint ut :) Spennende å se slutt resultatet :) Klem Rita

    SvarSlett
  7. Nydelig altså og så artig at de to har valgt litt ulik tapet da! Lykke til :)

    Klem, Anne

    SvarSlett
  8. Åh, har du tvillinger, så kult!! Jeg har ei venninne som venter tvillinger i Februar, superstas :D

    Tusen takk for fine ord om Pernilles rom :) Stas med egne rom :)

    -Amalie

    SvarSlett
  9. Så spennende!
    Alltid kjekt å pusse opp og innrede barnerom.
    Gleder meg til å se ferdig resultat.
    Ønsker deg en flott helg

    Klem Agnes

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3