søndag 15. september 2013

Litt høststemning...

Hei hei!!

Høststemning på Vestlandet i dag,surt med regn og vind.
Pleddene er funnet frem til stuen,det er en 
forbruksvare her i hus;) 


Sitter her nå med pleddet tullet rundt meg,med frost i hele
kroppen. Hardt med dugnadsarbeid for
 idrettslaget i dette været.



Leste et blogginnlegg sjå Charlotte(bloggen nr,15),og hun
 hadde funnet frem sine døde kvister:))
Kvister gir meg skikkelig
høstfølelse.:))

Ønsker alle en finfin høst søndag!!:o)

Klemmer Siv Mette



10 kommentarer:

  1. Det så jo skikkelig høstkoselig ut ! Ha en finfin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Hihi takk for referansen ;) Gleder meg ihjel til noen fake blomster vi har bestilt til butikken, de ser ut som tørka blomster<3
    Kos deg mass under teppet, selv har jeg stort sett ryddet idag.. Kastet klær jeg IKKE vil skal passe lenger;)
    Kos u på Ikea imorgen, kommer ikke på noe jeg "trenger" akkurat nå-lol
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine bilder, liker så godt den mørke veggen din , er det "dempetsort" farge? Det er så koselig hos deg. Vi sitter her under pleddet...det er så kaldt i huset i dag. Må nok fyre i peisen. Fint med kvister, jeg er så svak for det selv her, jeg har til og med spraylakkert kvister, det er kjempefint. Spesielt til jul... Ha ein fin søndag. Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  4. Vært så surt i Fredrikstad i dag også, høsten har virkelig kommet. Her er det fyrings i peisen) Så koselig stue du har, deilig med pledd)) Nyt kvelden) klem

    SvarSlett
  5. Hihi, kvister er råbra altså! Nydelige bilder du har her. Er det en KUBUS 8 som står på bordet ditt? Så heldig du da i så fall :)) Kos deg i kveld og alt godt ønskes deg og dine i den nye uka som står for døra! Klem <3

    Anne

    SvarSlett
  6. Fint! digger kontrasten med den mørke veggen og den hvit skjenken og glassvasene! Døde kvister ja, der sa du noe, må finne igjen lærkegreinene!
    Det er som du sier skikkelig høst over greiner :)
    Kos deg i pleddet, velfortjent!
    Klem

    SvarSlett
  7. Ja ikveld må me holde oss inne og kose oss under pledd og puter og med stearinlys,dette er høst!!!
    Kjempefint hos deg,liker kontrastene hos deg:)fiint bilde over skjenken:)
    Nyt kvelden❤
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Ja nå er høsten kommet på Sørlandet også:)
    Så lekkert du har det!!
    Flott kontrast med den mørke veggen og det hvite skapet:)
    Tørre kvister er stilig som dekor og så greit når de finnes rett utenfor:)
    Ønsker deg ei fin ny uke!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  9. Flotte bilder!! Herlig stemning ♥
    Her er og pledd og stearinlys et must fremover, koselig det:))

    SvarSlett
  10. Tusen takk for trivelig kommentar inne hos meg Siv Mette :) Bra at du har sikra deg de husa på Kremmerhuset. Tenker at de går fort ut så flotte som de er. Blir kjempesøte til jul og de der. Ha en flott uke kjære du :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3