torsdag 5. september 2013

Soverommet



Heisann:))
Husker dere soverommet eg malte for ei stund siden.
Lovet dere bilder derfra når tekstilene
eg hadde bestilt var kommet.
Men nå er det slik at dei kom jo aldri,
og med min tolmodighet så går det ikkje lenger.
Så her får dere sjå litt,mangler gardiner og sengekappe.
Så dere får nøye dere med bilder fra en side;)
Veggen bak sengen hadde en mønstrete tapet,
egentligt en helt grei en.
Men eg hadde et ønske om å skape en litt reinare og roligere "look"!!
Gavlen bak sengen er malt slik,enkelt og billigt.





Ha en fin dag:o)

Klem Siv Mette


17 kommentarer:

  1. Så lekkert soverommet deres ser ut!

    SvarSlett
  2. Kjempe fint! Så dust og reint....;-) Kjenne på tolmodigheten her i gården og når det gjelde soverom! :-p Ønske deg ei fine helg :-) Eg reise te stord på seminar i mårrå ;)
    Store klem ,)
    Ps: blei korgå fine? ;)))

    SvarSlett
  3. Fiiiiiint og ikke minst, behagelig rolig! ;)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  4. Utrolig lekkert. Så fine tekstiler å så fine farger. Du e så flink. ;) dette kan du være stolt øve.klem Ann Elin

    SvarSlett
  5. Lekkert! Stilig med den malte gavelen :) Nydelig farge på veggen :) Klem Rita

    SvarSlett
  6. Kjempe fint ble det!
    så flink du er!
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina Mari

    SvarSlett
  7. Så utrulig lekkert det blei,likte det så godt og så fint sengesett og fine pledd på:)
    Må være herlig å legge seg til å sove der!
    Eg har fått i oppdrag å være ansvarlig for utstillingsvinduene på butikken så imåro skal eg handle noko til å pynte med itilegg til klærne,får sånn prestasjonsangst de lux...men godt det er fine barneklær då så må jo ha litt barnslig tema,må vri hode her trur eg..,

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Så lekkert)) og smart med den hodegavlen! Fin fin kveld til deg) klem

    SvarSlett
  9. woooow du har d jammen fint på soverommet. Visst eg sko lagt ut ett bilde av mitt nå i skrivande stund så hadde jaffal du å alle leserane her inne fått SJOKK!!!!!

    SvarSlett
  10. den der anonyme der va fra meg! (altså Lena ;)

    SvarSlett
  11. Herlig!!
    Så deilig med alle de lune teppene, og fargen på veggen var flott ♥

    SvarSlett
  12. Flott soverom og fin farge. En veldig rolig stemning, slik det bør være på et soverom. Nydelige tekstiler også. Ha en fin dag! Klem <3

    SvarSlett
  13. det ble utrolig lekkert , herlig og rolig stemning. nå fikk jeg kjempelyst å gjøre noe med vårt eget, men det får vel stå på to do listen, masse som må gjøres først. ønsker deg en kjempefin helg :-)

    SvarSlett
  14. Så flott! Virkelig et delikat soverom!
    hm...jeg malte nettopp sengegavlen svart...angrer! (men med tanke på at vi bytter soverom i høst, måtte det prøves;)
    liker de stripete putene, hvor har du kjøpt dem?
    ønsker deg en finfin helg:)
    klem nina

    SvarSlett
  15. Nå vet du jo hva jeg synes, hehe, men sier det igjen. Utrolig kult å male gavl - ble kjempe fint! Grått blir man aldri lei av :-) Har knipset bilder av ferdig nyoppussa rom selv i dag. Så nå kommer snart før og etterbilder! :-)

    Ønsker deg en nydelig fin fredag!
    HELG! Klem Monica.

    SvarSlett
  16. Så koselig og lekkert soverom! Fikk veldig lyst til å krype opp i senge der jeg, hihi ;-) Virlkelig et delikat rom !

    God helg!

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3