mandag 7. oktober 2013

Bloomingville i nabobutikken :))

Wii,da har dei fått bloomingville på Boconsept Vea.
Nabo butikken der kor eg jobber.
 En stor glede for meg i allefall:)
Bloomingville er en av mine største favoritter merke
innen interiør,litt eget synes eg.
Katalogen for høst/vinter er et syn,veldig veldig fin!
 

 
Her har eg hengt opp knagger fra bloomingville
på jenterommet,disse er skrudd rett i veggen.
Desse finnes i tre størrelser. Koslige:)
 
 
 

Husene er også fra bloomingville.
Har nettopp hengt dem opp,så må nok finne noe
kosligt å ha inni dem...;)



Ha en fin høstferie,for dere som har startet den i dag!


Klemmer Siv Mette



 
 

13 kommentarer:

  1. Så gøy da, det er mye fint der:O) Ha ein fin dag. Nydelig på dette jenterommet, du er bare så flink. Digger disse kbaggene:O) Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Aha, nydelig og jeg fikk et par ideer her skal du vite!

    Klem, <3

    SvarSlett
  3. Å, så kjekt ;-) Då må eg innom der ein dag ;) Nyt dagen ;))))

    SvarSlett
  4. Nydelig jenterom :) De trehusene var lekkre! :) Lekkert gulv, er det laminat eller parkett? Hva heter fargen? Vi er på utikk etter laminat eller parkett i en grålig farge til stuen. Klem Rita

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Rita:) Tusen takk<3
      Gulvet er laminat fra fargerike og heter Mammut capital oak light. Vi er kjempefornøyd med den:)

      Slett
  5. Så flott rom! Har samme skrivebord og hus hylle på jenterommet. Og hyggelig med nabobutikker som har favoritter da! Fin fin mandag til deg))

    SvarSlett
  6. Så utrulig flott rom og bloomingville har så masse fint og kunne tenkt meg masse der!
    Kjempefine dei husa på veggen,dekroative og flotte!
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Så gøy da! : )
    Bloomingville har jo så utrolig mye fint!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Å HER VAR DET FINT
    HELDIGE JENTA
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  9. Så flotte knagger og husene er bare supersøte! :) Så¨gøy å se bilder fra det flotte jenterommet! :)

    SvarSlett
  10. Nydelig nydelig nydelig! Det er alt jeg sier!

    ;-)

    SvarSlett
  11. Så flott jenterom!!
    Stilige knagger som setter et flott preg på rommet!!
    Likte godt gulvet og fant ut hva det het etter å ha lest kommentarene over:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3