fredag 4. oktober 2013

God helg!!

Jaja,så var det høstferie for oss i vest.
Synes nettopp dei begynte skulen etter sommerferien.
Tiden går jammen meg fort. For meg blir det jobbing stort
sett i ferien. Men ungene har fleire planer,
dei er allerede reist bort:)
Det betyr fri helg for mammen og pappen;)
 
Vi styrer nå på her på kjøkkenet,
nye vinduer er kommet på plass.
Så det går sakte men sikkert framover,
og er eg heldig så er det snakk
om å sette opp kjøkkenet i neste veke(wiiii)
 
 
God helg!
 
Klemmer Siv Mette
 


10 kommentarer:

  1. Nydelig bilde som alltid! Jeg er dårlig på lysfat, så da er det fint med litt inspirasjon :-) God "ferie" til dere! Klem i fleng!

    SvarSlett
  2. Så deilig med litt barnefri!
    Gleder meg til å følge fortsettelsen av oppussinga. Kjempefint bilde. God helg til deg og dine!

    mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Åh, nyt helga!
    Nydelig bilde :)
    God fredagskveld!
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Et fantastisk flott bilde : )
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. herlig bilder
    blir digg me ferie nå
    kos dere
    klem eli:)

    SvarSlett
  6. Digger fatet ditt, følte jeg og trenger et sånt gevir-hehe;)
    Praktisk med barnefri opp i oppussing!
    Kos u, jobbehelg og bursdag denne helga..
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fine bilder hos deg,godt med høstferien sjølv om eg er redd dei to eldste kommer til å kjede seg men får sette dei i arbeid,Hihi:)
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde fra stua:)
    Tenker det er deilig å være litt alene nå under oppussinga:)
    Gleder meg til å se bilder fra kjøkkenet!
    Ha ei flott helg:)
    God klem ffra Reidunn

    SvarSlett
  9. Herlig bilde av lekkert lysfat ! Akkurat ferdig med høstferien vi, skulle gjerne hatt en liten uke til,...lykke til med oppussing av kjøkken, blir nok flott!! God helg))

    SvarSlett
  10. Så flott bilde!!
    Elsker kombinasjonen ♥

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3