søndag 27. oktober 2013

Julekos på Ryvarden

Igår var eg på bloggtreff ved Ryvarden fyr:))
Med skjønne Karianne Vikse som intiativ taker!
Her fekk eg hilse på superkoslige bloggdamer frå nærmiljøet.
Her hadde vi både mat,drikke og et
kjempekjekt juleverksted.
Følte meg som ei lita
skolejente igjen,hihi;)

Sjå det flotte treet i drivved vi laga:)

Fimostjerner og ein svart spiral med trekule på.
Ble jo litt julestemning her:))
 
Barna i huset var jo overbegeistret av det eg hadde laga,
mannen var nok ikkje fullt så imponert,hihi;)
Med oss him fekk me også goodiebag.
Takk til Lady and the kids,Cake party
og Søstrene grene
 
Takk for ein fantastisk koslig dag alle sammen<3
 
Klemmer Siv Mette
 
 
 


13 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder! Kjempe flott det treet ;-) Va ein koselige dag på ryvarden....♡
    Nyt kvelden, her står eplekaka i ovnen ;-)
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Takk for igår:-)
    Har og pynta med alt me laga, bestemte meg for at det var førjulspynt;-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Skikkelig flott tre kan du sei te maen:) Du ska vel på leit i strandkanten itte havrekster nå?

    SvarSlett
  4. Såå koselige bilder:)
    Fin søndagskveld til deg...

    Annelise

    SvarSlett
  5. LOL VELDIG
    HERLIGE DISSE JULTERNE DÅKAS
    SÅ GØY
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Det var kjempekoselig å treffe deg,håper me kan treffest ein annen gang og:)
    Det var godt med ein tur,sjølv om eg var litt trøtt og sliten så gjere slike bloggtreff godt,så flott laga til og Karianne er bare sååå flink❤️Flott plass Ryvarden:)

    Nyt kvelden skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Hørtes så koselig ut, jeg har lest flere innlegg fra Ryvarden turen, Treet ditt blei så koselig. Flinke deg:) Ha en fin start på ei ny uke. Klem Ann Elibn

    SvarSlett
  8. Ååå, så flott! Flinke deg :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  9. Det var så kjekt å få treffa deg, og alle de andre bloggjentene :-)
    Treet var jo bare så stiligt!
    Håpe det komme flere sånne treff :-)
    Ha ei fine uka!!
    Klem

    SvarSlett
  10. Så flott tre av drivved!! En god ide:)
    Fimo stjernene var nydelige hengende på kvistene.
    Har skjønt fra flere innlegg at dette var kjempekoselig!!
    Ha en fin mandag!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  11. Wow så flotte bilder da, dette ser jo bare mega proft ut!!!!
    Det var så koselig å hilse på deg, jeg er kjempe takknemnlig for at du tok deg tid til å komme.
    Når en arr. Slike dager vet en jo aldri om resultatet faller i smak hos alle men det virket ut som alle hadde en fin dag!
    Jeg somlet meg til å blogge i dag tidlig, alle dere har jo vært så raske.
    Håper ikkje det blir lenge til vi treffes igjen, uansettså holder vi oss oppdatert på instagram og blogg.
    Ha en flott uke og nyt det fine treet ditt.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  12. Hei :) Nydelig hjem du har og mange vakre bilder :)
    Legger meg til som følger og gleder meg til og se mer.
    Ha en fn kveld. Klem Jeanette

    SvarSlett
  13. Så koselig det hørtes ut med bloggtreff! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3