onsdag 23. oktober 2013

Liten titt på kjøkkenet:)

 Kanskje(?) dei fleste som leser inne hos meg,
vet at vi styrer nå på med nytt kjøkken.
Mange detaljer skal på plass.
Som dere ser på bildet,
så har vi valgt kvitt
helt enkelt.
Benkeplaten har en gråtone i seg.
Den er berre nydelig,kommer ikkje fram
på bildet her. Men det skal eg vise dere ein annen gang.
 
 
Sjølve kjøkken innredningen er nesten helt på plass.
Å resultatet til nå er berre helt fantastisk.
Mye arbeid gjenstår så som litt
maling,tapetsering og nytt
gulv.Her fornyes altså
hele kjøkkenet!!
 
Glede meg til å kunne vise dere meir,
for dette blir så bra:)))
 
 
Klemmer Siv Mette

12 kommentarer:

  1. Ser veldig fint ut, gleder meg til å se ferdig resultat :)

    SvarSlett
  2. Dette ser knallbra ut,gleder meg til å sjå resultatet:)slitsomt å holde på med men for ein luksus når det er ferdig:)
    Ein fine dag til deg❤️
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Wee knall bra :-) gleder meg til å se ALT♥
    Klem

    SvarSlett
  4. Sååå spennende! Ser virkelig flott ut! Nyt det nye kjøkkenet og kos deg med alt som gjenstår. Her males tak og snart vegger...gruer meg...grått er skummelt, men skal male hvitt igjen hvis det blir heeelt feil :/

    Klem, Anne <3

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  5. dette ser lekkert ut :) Gleder meg til å se flere bilder, vi skal også renovere hele kjøkkenet så jeg er på jakt etter inspirasjon :) Ha en flott onsdag :) Klem Rita

    SvarSlett
  6. Spennende, ser fint ut)) gleder meg til å se mer!

    SvarSlett
  7. Å SÅ GØY
    DETTE BLIR SPENNENDE Å SE
    GLEDER MEG
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Denne lille titten av kjøkkenet ditt ser nydelig ut, gleder meg til å se resten. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  9. Det ser kjempeflott ut! Gøy med nytt kjøkken!!

    Takk for koselig hilsen!
    Ha en fin kveld
    KLEM
    anette

    SvarSlett
  10. Hei...
    Gleder meg til å se flere bilder:)

    Fin fredag og god helg...
    Annelise

    SvarSlett
  11. Dette blir et flott kjøkken!!
    Vi har også bestemt oss for et hvitt kjøkken. Høyglans:)
    Det er mye jobb med kjøkken og spesielt når man skal bo oppi dette også . Der er vi veldig heldige:)
    Gleder meg veeeldig til å se det ferdige resultat!!
    Ha ei super helg:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  12. Heihei!
    Flott blogg og hus du har :-)
    Det var kjekt å hilse på deg i dag på ryvarden ;-)
    La bloggen din til bloggrullen min og la meg til som følger.
    Ha en flott helg!

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3