tirsdag 22. oktober 2013

Shine bright like a diamond....

Heisann!
 
I dag var det jammen meg skikkeligt høstvær
 her på Vestlandet.Veldig grått og trist.
Det merkes på lyset,når ein tar bilderi dette været her.
 Men det er nå bare å venne seg til det,
for verre blir det i vinter...:)
 
Marmor er i vinden for tiden,og det er en nydelig stein.
Desse diamantene fra bloomingville er nesten
ikkje til å unngå. Kjempeflotte,
passer inn med det
meste.


 
Tøft å blande marmor og betong.
 Diamanten fra bloomingville får du på
Boconsept Vea.
 
Ha en herlig høst tirsdag:))
 
Klemmer Siv Mette


9 kommentarer:

  1. Så artige innslag dette var da! Sjekk ut give awayen min hvis du vil delta i å vinne et juletre fra Kahler. Vet at du allerede har slike, men det kan jo være greit med flere sikkert ;) Ha en trivelig kveld kjære deg! :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Det har vært ruskevær her i sør også! Men vi har hatt så mye sol hele sommeren og høsten igjennom, at vi takler litt ruskevær uten å henge altfor mye med hodet =) Ja, de var flotte og stilrene de diamantene!! Synes det er masse flott i interiørbutikkene for tiden. Ha en trivelig kveld og takk for titten her hos deg!

    SvarSlett
  3. Hei på deg:-)
    Her og e da skikkelig ruskevær idag, koselig innever idag:-).
    Alltid så fine bilder her hos deg:-)
    No ska eg hiva meg i brødbaking, får håpa da ikkje blir mursteinar denna gongen...hahaha...eg er håplaus på kjøkkenet:-D.
    Fin kveld til deg:-)
    Klems Evelyn:-)

    SvarSlett
  4. Så fint med marmor og betong)
    Fin høstkveld til deg! Klem Camilla

    SvarSlett
  5. å så tøffe
    ja for et vær
    nyt kvelden
    klem eli:)

    SvarSlett
  6. Kjenner på at eg nok trenge ein diamant ja;-) kjekt du holdt meg med selskap idag♥
    Klem

    SvarSlett
  7. Så flotte og tøffe diamanter, både i betong og marmor!

    Fin høstkveld til deg! :)

    SvarSlett
  8. Så fiiiiine!
    Ønsker meg :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Ser eg skulle vært innom på Vea neste gang me er på dei traktene:)
    Kjempefine❤️

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3