onsdag 13. november 2013

Juleforberedelse på høgt plan!!!

Noen hater det og andre elsker det<3
Eg,eg liker det;) Og dette året
skal eg finne den naturlige
julen i form av tekstiler
og tre. Det treng litt
forberedelse når
kassene på hemsen
er fullt med nisser og diverse:))
Men julen her i hus handler også om
å bevare tradisjoner,så noe pynt må berre
frem om eg liker det eller ei,hihi:))
 

 
Har flere prosjekter opp i toppen,
så gjenstår det å sjå om dei blir fullført.
Pakkekalender er eg i allefall begynt å forberede,
så den gleder eg meg å vise der:)
Nyt dagene dere,julen er her før vi vet ordet av det:))
 
Klemmer Siv Mette
 


16 kommentarer:

  1. Ååå, jeg gleder meg sånn til jul! Som du sier så går tiden veldig fort nå!! Jeg skal ha helt enkel jul her hjemme siden vi ikke skal være her på julaften...litt herlig;o)
    Kjenner julefølelsen dukket opp i går når kanelhus kom i hus...lukter gooooodt ;o))))
    klemklem ;)

    SvarSlett
  2. Å, det er så godt å båe se og høre dette, Siv Mette! Jeg skal jammen meg sette fram noe nå som stua snart er ferdig. Enig med deg i at noe bare MÅ fram, hvis ikke får både mann og barn helt sjokk av mor, hehehe! Kos deg masse med juleforberedelsene i det vakre hjemmet ditt :))
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  3. Å, det klør i fingrene mine også...hi hi;) Holde på å planlegge julekalender, men ikkje heilt enige med meg selv ennå. Så fine bilder du har tatt som vanlig. ha en fin dag! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  4. Fint kalenderlys, tell me kor du har kjøpt det?!
    Vurdere å roa ned litt av julepynten selv, og prøve å dra moder natur inn<3
    Klem

    SvarSlett
  5. Så flotte ting du har her!) Helt enig med deg, vil også ha sånn julepynt) Så de røde nissene mm får en plass samlet for seg selv , hihi) Da skulle vel alle bli fornøyd ja)
    Ønsker deg en fin kveld!
    Ut å selge julenek i dag også jeg da, koselig å gjøre ting ilag med barna!)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  6. Jeg har også kasser med nisser og diverse!!
    Har moderert meg veldig de siste årene men noen får komme fram:)
    Det er viktig med litt tradisjoner!!
    Nydelige trestjerner:)
    Fin kveld til deg!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  7. Eg har begynt på pakkekalenderen, men eg må venta litt med resten. Kan ikkje begynna for tidligt!
    Flotte bilder du vise :-)
    Klem

    SvarSlett
  8. Nå er det ikke lenge igjen nei:)
    Herlig!!
    Må finne frem adventsesken i morgen tror jeg, og sjekke hva jeg har:)) Her blir det tradisjon og nisser, de andre i huset må også få bestemme litt - men jeg sprer de ikke rundt i huset, de får sin egen krok, hihi:))

    SvarSlett
  9. Se her ja, du er godt igang du!
    Det er ikke jeg, men fikk lyst å fikse litt nå, men først må jeg vel rydde ;)

    SvarSlett
  10. Så nydelige ting du har,stjernene og lysestaken:)
    Det er ikkje lenge igjen nå og eg burde nok tatt fram julepynten for ein oversikt men eg blir heilt stressa av mindre for etter me flytta og alt så får eg hetto når eg må fram med esker eller rydde,haha lurer på kva tid det gir seg:)

    Nyt dagen:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Det er så utrolig koselig med juleforberedelser;) Æ ælske det!
    Nydelige bilder:)
    Fin dag:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  12. Helt nydelige tre-stjerner!!
    Og du, takk for koselig hilsen hos meg :)
    Du er jammen god!
    Lykke til med forberedelsene - KOS deg!

    SvarSlett
  13. Julepynten ja... mine kasser er fulle av nisser og mus, de kommer ikke ut i år nei, det er helt sikkert :) hehe .) Håper på en stilren jul her også :) Nydelig tre stjerner du har der :) Klem Rita

    SvarSlett
  14. HEI HEI:)
    JA VIKTIGT Å HOLDE PÅ TRADISJONER
    MEN GØY Å FINNE PÅ NOE NYTT OGSÅ
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  15. Åh, dere får nok et flott julehjem! :) Gleder meg til å følge med videre :) Det er kjekt å ha noen prosjekter på gang!
    Ps. Nydelig bilde!

    Smil og klem fra Lite hi

    SvarSlett
  16. Juleforberedelser er så koselig!

    Takk for gode og støttende ord inne hos meg <3
    Ønsker deg en fabelaktig helg!
    Her legger vi bak oss en intens jobbuke, så denne helgen er helt fri for planer *digg*
    Stooor klem
    -Maia

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3