mandag 4. november 2013

Vinterdrakten...

på jenterommet.
Litt fleire svarte detaljer er kommet på plass.
Desse pappstjernene er så fine og pynter hele rommet.






Det rosa og lilla sengeteppe demper det 
sorte og harde utrykket.
Litt "sukker søtt" må ein jo ha på et jenterom:))

Det skjer VELDIG mye rundt bloggen min for tiden.
Holde det for meg sjølv ei lita stund til,
så ska eg skrive meir om det på nyåret;))
Men vill takke alle som kommer inn 
her på besøk til meg!!
Dokke gjer bloggen ekstra kjekke:))

Ønske alle ei ny flott veke:))

Klemmer Siv Mette



15 kommentarer:

  1. Digger svarte detaljer, flotte bilder :)

    SvarSlett
  2. Så flott jenterom, likte de svarte detaljene !!
    Ønsker deg en fin fin kveld))
    Klemmer fra Camilla

    SvarSlett
  3. Sorte detaljer skaper ofte litt karakter i rommet, likte godt uttrykket her! Hva skjer på bloggen din da??? Nyskjerrig... =))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi,holde korta tett inntil brystet ei lita stund til:) men noe veldig gøy å ikkje minst spennende;)

      Slett
  4. Oj, nå er jeg spent på fortsettelsen ja! Lykke til okke som :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  5. Heisann ;o) Så fint! Elsker papirstjerner...har du laget de sjøl?
    Spennende når saker og ting skjer rundt bloggene *blunkesmil* ;o)
    Stor klem ;o))

    SvarSlett
  6. heilt super fint
    å nå ble jeg spent
    nyt kvelden
    klem eli:)

    SvarSlett
  7. Kjempe flott, nydelige rom jentene har fått seg :)
    Du har en fantastisk fin Blogg :)

    Hilsen Asselene

    SvarSlett
  8. Skal sei, du vinterpynter t.o.m barnerom ;) Digger de stjernene kjenner eg!
    Flinking!!
    Klem

    SvarSlett
  9. Så flott jenterom;) Skal si det ble tøft med de sorte detaljene;)
    Så gøy at det skjer ting på bloggen! Spennende!
    Tusen takk for alle søte kommentarene fra deg<3 Tia blir litt kort for å få tid til alt som jeg ønsker:)
    Ønsker deg en finfin kveld videre ;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  10. Å ja så koselig jenterom, her må hun trives;) Elsker stjernene dine, eg vente på House Doctor sine nydelige i svart/ hvit og grå, disse skal få henge i kroken av stua;) Gleder meg sånn til julepyntinga.
    Nydelige bilder du tar, Siv Mette. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  11. Så flott!!
    Rosa og sort er lekkert ♥

    SvarSlett
  12. Kjempefint på jenterommet og så tøft med stjernene,svart er jo bare så fint:)
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  13. Så fint jenterom :-)
    Spennande tider altså... Bare "litt" nysgjerrig eg... :-)
    Fine kveld te deg!!
    Klemklem

    SvarSlett
  14. Heeei :)

    Wow, så fint rom. Hvor er de fine papirstjernene fra?

    jeg tror vi har litt lik stil. Ser flere elementer som vi har hjemme hos oss også, og så må jeg bare si at du tar de fineste bildene.

    Tusen takk for koselig kommentar fra deg. Det varmer ♥

    Ønsker deg en fin dag videre :)

    Klem Carina

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3