torsdag 19. desember 2013

Grow-in

Mestergrønn kontaktet meg for noen uker siden
og spurte om eg ville prøve deres grow-in bag.
Det takket eg selvfølgeligt ja til,for disse
baggene hadde eg sett på før.
Med mine ikkje så grønne fingrer,
så er dei geniale:))
 
 
 

 
Grow-in bagen har et selvanningssystem,
en unik teknologi som suger opp
vann og regulerer
vanntilførselen til planten.
Bør prøves,kan anbefales!!:)
 
Sammen med grow-in bagen
fekk eg gavekort på mestegrønn.
Tusen hjertlig takk:)
 
Fin adventshelg til alle!
 
Klemmer Siv Mette
 
 
 

10 kommentarer:

  1. Og så er de jo flotte å se på også da :)))

    Fin torsdagskveld til deg ✰
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Det hadde absolutt vært noe for meg og mine tørste planter ;-) Og fin å se til og:-)
    Klem fra Charlotte ♥

    SvarSlett
  3. Så genialt :) En slik skulle jeg også hatt, for jeg glemmer å vanne plantene mine… :/ Flotte bilder :) Ønsker deg en god helg! Klem Rita

    SvarSlett
  4. SÅ GENIAL
    OG FIN
    TAKK FOR TIPSET
    FINE DAG TIL DEG
    KLEM ELI:)))

    SvarSlett
  5. Kanon for slike som meg så tror at blomstene finne vann selv vist de er tørste.
    Ganske dekorativte også.
    Men alt som du fikser til blir jo lekkert!!!
    Håper du og dine får en hærlig før Nils helg !
    Takk for gode ord hos meg:)
    Stor klem fra Karianne

    SvarSlett
  6. Så stilige de va, og ikkje minst geniale!
    Ha ei flott førjuls helg :-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Veldig stilig altså, så naturlig og elegant på samme tid. Nydelig du har pyntet kjære du. Kos deg masse nå i førjulstida. Ikke lenge igjen nå...
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  8. Stadig noke nytt. Tøffe va dei. Og heilt sikker ein smart ide for dei som har hytta og er møkje vekke i løpet av året:))
    God jul og klem fra meg:)

    SvarSlett
  9. Dei er kjempesupre og så gøy å få både prøve ut og få et gavekort,topp:))
    Ønsker deg ei god jul❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Smarte! Kjøpte slike i sommer, og da klarte flere av sommerblomstene seg veldig godt. :)

    Ønsker deg og dine en vakker høytid, Siv Mette!
    Klem ,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3