søndag 15. desember 2013

Tredje adventshelg

Nå føler eg verklegen tida løper fra oss.
Nå har vi berre nøyaktigt  ei veke
igjen til å ferdigstille kjøkkenet.
Men det skal vi nok klare,
både eg og mann i
 huset jobber best
 under press;)
Man lærer jo aldri,kvart år
skal me stå å stresse frem
til jul med oppussing:)
Noen som kjenner seg igjen ?
 
 
En upolert kjøkken,
 resultatet blir så flott
tilslutt:))
 
Vill ønska alle ei fin ny veke,
og takke alle dere som
kommentere for fine
ord<3
 
Klemmer Siv Mette
 
 
 


12 kommentarer:

  1. Heie på dåkke eg♥
    Det blir knallbra!!
    Eg skal overhodet ikkje driva med no oppussing før jul igjen!!
    Klem fra Charlotte ♥

    SvarSlett
  2. KJENNER MEG IGJEN DER JA
    JEG JOBBER OGSÅ BEST UNDER PRESS
    TVI TVI
    DETTA GÅR BRA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. dette ser så fint ut, like det eg ser allerede. Nydelig å lyst, med et hint av grått, stemmer dette?Lampa er bare så kul.... Dokke er virkelig flinke! God og varm klem Ann Elin

    SvarSlett
  4. Det blir jo kjempe lekkert!!
    Lykke te med siste innspurt ;-)
    Klemklem ♡

    SvarSlett
  5. Ååå så fint kjøkken!!
    Jeg måtte gå gjennom flere innlegg som jeg ikke har fått med meg:)
    Så fantastiske bilder av det søte lille juletreet. Du er bare såååå flink til å ta flotte bilder:)
    Den nøtteknekkeren var utrolig sjarmerende!!
    Du er så flink til å sette sammen mange flotte ting i interiøret:)
    Ønsker deg ei kjempefin uke!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  6. JAAAA, JOOO, JEPP, jeg kjenner meg så absolutt igjen i denne beskrivelsen her ja. I skrivende stund driver jeg å ordner i den nesten ferdigmalte hallen...ble jo ikke helt ferdig da og mannen reiser bort i morgen, jeg får huset fullt av julegjester...her stasjes hallen og jeg haar kamuflert den veggen som har kun ett strøk. Vises ikke heller, så da er det vel greit. Kjøkkenet ditt er råfint og du har så mye fint også. Nå har jeg mange av de samme tingene selv, bare litt andre varianter. Elsker omaggio og trærne til Kahler...finnes ikke flottere pynt etter min mening! Kos deg mmasse i uka som kommer.
    Kem fra Anne <3

    SvarSlett
  7. Så lekkert kjøkken, og jeg bare digga lampa, superfin!!
    Og kjenner meg absolutt igjen, her står stue og soverom på halv tolv, men kommer vel i mål føre jul. Hi hi)
    Lykke til med siste innspurt!
    Klem

    SvarSlett
  8. Oh la la, FOR et kjøkken!
    Ønsker meg helt makent ;)
    Kan absolutt relaterer, ofte litt kaos på dårlige tidspunkt ;)
    Klem

    SvarSlett
  9. Åååå så flott det blir,deilig med nytt kjøkken og håper dere får det heilt klart til jul:))
    Ønsker deg fine førjulsdager!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Så knallfint det blir!!
    Glede meg te å se heila kjøkkenet når dåkke e ferdige!
    Kjenne meg godt igjen i det ja, me lære heller aldri!! :-/
    Ønske deg ei fine uka :-)
    Klem

    SvarSlett
  11. SÅ lekkert! Drømmer om nytt hvitt kjøkken jeg også, det kommer vel på plass i 2014 og jeg gleder meg! Furu kjøkken er liksom ikke helt det samme... :/ hehe :) Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag :) Førjuls klemmer fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3