onsdag 29. januar 2014

K J Ø K K E N I N F O

Heisann:))
 
Får ein god del mailer angående kjøkkenet
vårt,så tenkte berre skrive litt kjøkken
info her. Kjøkken er kjøpt på 
"Kjøkkenglede" og heter
Kungsäter kök frå Sverige.
 
 
Benkeplaten er også fra "Kjøkkenglede"
Veldig fornøyd med den,en gråtonet laminat.
som kommer fra pfp i Danmark.
 
 
 
 Gulvet vårt er hvitvasket parkett fra Kahrs
 
 
Flisene er 30x90 og kjøpt på Fagflis Haugaland.
Fagflis finner du fleire butikker rundt om
i landet. Flisene er av merket Porcelanosa.
 
Finfin onsdag!!:)
 
Klemmer Siv Mette


14 kommentarer:

  1. Er så lekkert det kjøkkenet ditt!!
    Fin fin onsdag til deg også)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Hadde vært heilt greit å hatt sånn kjøkken altså ;)
    Og så fint me har det utforbi nå med snø ♥
    klem Charlotte

    SvarSlett
  3. Stilrent og vakkert!
    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  4. Kjøkkenet er lekkert. Det jeg lurer på er hvor søppelspannene kommer fra. De er topp.

    SvarSlett
  5. Knallfint kjøkken!
    Ha ein fine kveld :-)
    Klemklem

    SvarSlett
  6. Kjøkkenet er utrolig lekkert!!
    Elsker det fine gulvet:)
    Ha en fin kveld!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  7. blir bare mer og mer forelsket i det nydelige kjøkkenet ditt!!!! Flisene er prikken over ièn:) Me snakkes:) Klem klem Ann Elin
    Kaffe i mårå kanskje???Eg har fri:) me kan meldes:)

    SvarSlett
  8. Den som hadde så flott og stort kjøkken:)så fint det er og så god plass!
    Gleder meg til eg eingang får nytt kjøkken❤️
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Fantastiks kjøkken :) Ja, jeg sier det igjen :) Har tittet litt på kjøkken fra Drømmekjøkken, Epoq og nettoline. Greit å kjøpe noe som er lokalt eller i nærområdet. MYE fint kjøkken der ute, men tror vi er sånn ca enige om hvordan vi vil ha det :) Klem Rita

    SvarSlett
  10. Fantastisk FLOTT kjøkken!! ♥
    Digger at det er så enkelt, rett og slett:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  11. Elsker kjøkkenet ditt!!
    Akurat slik ønsker jeg meg når jeg blir stor ;)
    Gulvet også, nydelig!
    Synes faktisk de hvitlasserte enstavs gulvene er mye finere enn hvite gulv. selv om det også er fint så er hvitlassert på toppen av pallen ;)
    Fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  12. Herlig kjøkken! ! Søppelspannene!! Ååå.. hvor er de fra?

    SvarSlett
  13. Nydelig kjøkken og gulv!
    Er gulvet eik? Har du serienummeret?

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3