onsdag 1. januar 2014

Tilbakeblikk i 2013

Tenk at vi i dag er inne i eit heilt nytt år,
godt nyttår til dere alle! Håper dere
hadde ein fin feiring.
 
Eit lite tilbakeblikk her i bloggen.
Eg begynte å blogge i slutten
på april,og sidan då så har
det vært noen nedturer
og masse oppturer:)
 
Her kommer et bilderras ifrå
dei rommene vi har pusset
opp i huset dette året:))
 
Jenterom 1:

 
Jenterom 2:

 
Gutterommet:

 
 
Soverommet:

 
Kjøkken:


 
 
Galleriplass hos nibjentene
 med utepeisen vår:
 
Dette var litt av 2013 her inne:))
 
Ønsker dere alle ein fin 1.nyttårsdag!
 
Klemmer Siv Mette
 
 
 
 

12 kommentarer:

  1. Tenk så mye dere har gjort i løpet av 2013!!
    Nydelige rom som du er så utrolig flink til å innrede og dekorere:)
    Gleder meg veldig til å følge deg videre i dette nye året Siv Mette!!
    Ønsker deg en fin 1. nyttårsdag!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Hei,Siv Mette:) håper natten og feiringen inn i det nye året var fint:) du har samlet et fint knippe av bilder fra det fine hjemmet ditt:) gled deg til 2014, da skjer det mye gøy. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Dere har vært flinke som har fått gjort så mye i året som har gått - og så fine rommene har blitt ;o))) Håper dere hadde en fin nyttårsfeiring. Vi var hos venner på tapas - koselig ;o))
    Ønsker deg alt godt i året som kommer, gleder meg til å følge deg videre og så kjekt å bli kjent med deg ;o)))
    God klem ;)

    SvarSlett
  4. Så flinke Dere har vært, utrolig fine bilder:) Ønsker deg og dine en magisk 2014 :) KLem Davina

    SvarSlett
  5. SÅ FLKINKE DERE ER
    MASSE FLOTTE BILDER
    ØNSKER DEG ET FLOTT NYTT ÅR
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Fantastiske bilder av et flott hjem!!
    Flink du er ♥
    Gleder meg til og følge bloggen din videre i 2014:)

    SvarSlett
  7. Så moro å se hva dere har gjort i huset i løpet av fjoråret. Nydelige bilder :-) Håper nyttårsfeiringen ble en suksess hos dere - så ønsker jeg deg en tipp topp dag! Setter veldig stor pris på å ha deg som følger hos meg. Blir like glad av kommentarene dine hver gang. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder av et vakkert hjem og et spennende 2013 :-)
    Gleder meg til å følge deg videre i år også!
    Godt nyttår!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  9. Her var det koselig:-) Bli med på en spennende konkurranse hos meg:-)

    SvarSlett
  10. HÄRLIGA bilder :) jag vill önska dig ett gott nytt år fyllt med glädje.

    Kolla gärna in min nya post om du vill ha en gudomlig sås som måste smakas:)

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    SvarSlett
  11. Nydelige og inspirerende bilder, for et vakkert hjem du har skapt!

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3