tirsdag 21. januar 2014

Trillebord fra "Hus i nord"

Eg har lenge ønsket meg eit
trillebord,da avstand fra kjøkken til
spisebord i stuen er litt stor.
Gleden var derfor stor da eg oppdaget
Normann Copenhagen sitt.
 
Trillebordet fant eg under eit besøk i
interiør butikken "Hus i nord".
Eit enkelt lite,som kan brukes som
sidebord når det ikkje er i bruk:)
.
"Hus i nord"
ein fantastisk butikk,
med masse flotte kjente merker:
- Normann Copenhagen-Skaugum of Norway-
-Finnsdottir-Designletters-Skagerak-
-Elvang-Kahler-
Og mye mye fleire!!!
 
Vill virkelig anbefale alle ein tur
innom denne butikken.
Masse flotte møbler og interiør.
Lik dem gjerne på facebook,
da er det lettere å få med
dere nyheter der fra:)
 
Ha ein flott kveld!
 
Klemmer Siv Mette
 
 
 
 
 


10 kommentarer:

  1. Kjempestilig! Praktisk og fint å se på,flott :-)
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  2. Så praktisk og flott
    herlige bilder
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. KOR e kjøkkene ditt fra? Planlegger hus- dette var lekkert :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann:)
      Kjøkkenet er fra Kungsater kok. Vår er kjøpt på kjøkkenglede:)

      Slett
  4. Kan jeg spørre hvilken produsent glisende på kjøkkenet er fra ? Utrolig fint kjøkken :)

    SvarSlett
  5. Ehm.. Jeg mente flisene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi,flisene er fra Fagflis og leverandør porcelanosa :)

      Slett
  6. Det e så stiligt det bordet!
    Passa fint inn hos deg :-)
    Ha ein fine dag!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3