mandag 24. mars 2014

Giveaway "Bat Cat"

I sammarbeid med Lovedales Studio
har eg fått lov til å gi bort printet
 "Bat Cat". Synes den er råtøff,
her ser dere den på
 soverommet vårt!
 
 
Vinneren blir trekt 2.april.
 
Vil du bli med? 
Da skriv du ein kommentar her med navn på
din favoritt poster fra Lovedales.no
 
Husk din e-mail adresse hvis du er anonym!
 
Ps. Derer som har meldt dere på
giveaway på instagram kontoen
min @sivmf,dere har dobbelt
 sjanse:):) Så bli gjerne
med her også!!
 
Klemmer Siv Mette
 
 
 

37 kommentarer:

  1. Så flott giveaway!!
    Jeg likte godt " Den stygge andunge" Pudder:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Herlig print! Jeg liker egentlig "Bat Cat" best, men "The Chairs" er også veldig kul. Hilsener fra Kari

    SvarSlett
  3. Flott print, synes Rødhette og ulven :-)

    SvarSlett
  4. Så kul :-) Synes den stygge andungen (pudder) er også kul :-)

    Marie I. Fredin
    fredcami@online.no

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne vinne bat cat printet:)

    SvarSlett
  6. Beatrice Johansson24. mars 2014 kl. 23:58

    Jeg likte Bat Cat! Jeg er veldig gla i sort/hvitt :)

    beatrice-j@live.se

    SvarSlett
  7. For en herlig give away! :) Jeg var inne på siden deres, og "Bat Cat" er min favoritt! Krysser fingrene og håper på det bedre :D

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  8. Da vil jeg gjerne være med!
    Har allerede rødhette, så da må jo "batcat" bli den nye favoritten ;)
    mrs-hardy.com

    SvarSlett
  9. Jeg er med! =)
    Likte godt "Den stygge andungen" i pudder, og så klart Bat Cat!

    imadeleine@live.no

    SvarSlett
  10. Åh,den här utlottningen är jag med på!! Allt är ju fint hos Lovedales. Men alfabetpostern i rosa skulle passa fint inne i mon dotters rum,då hon börjar i skolan i höst och behöver öva mer på alfabetet.
    Alexandra
    alexandra.o@comhem.se

    SvarSlett
  11. Hei :)
    Her var det mange flotte print:) min favoritt er the chairs. Kjempe tøffe printet du gir bort også. Har prøvt lykken på IG også.
    Ønske deg ein flotte kveld :)

    Klem fra Renate :)
    renatelangaker@gmail.com

    SvarSlett
  12. Favoritten min e "Bat Cat", men det e masse andre flotte der inne o ;-)

    Ha ein fine kveld!
    Klem

    SvarSlett
  13. Rødhette og ulven :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  14. Eg likte kjempegodt Bad cats printet:)
    Nyt sol og våren!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  15. skal jeg velge en annen enn bat cat, så var alfabetplakat grønn veldig fin :)

    care2mutch@live.no

    SvarSlett
  16. Favoritt er nok Bat Cat :)

    sighal@live.no

    SvarSlett
  17. Det må være alfabetplakat i grønn :-)
    Kysser fingrene!
    Hilsen,
    F.T (fannydeak@hotmail.com)

    SvarSlett
    Svar
    1. skrivefeil oppe : mente krysser fingrene ;-)
      F.T

      Slett
  18. Herlig!!
    Batcat er nok favoritten her, men syns Rødhette og Ulven og var kul:))

    Krysser fingrene:)

    SvarSlett
  19. Åhh, så fin give-away!
    Det var mange tøffe prints i nettbutikken, men jeg smeltet helt for nettopp "Bat Cat"!


    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  20. Likte Bubbles and Seahorses :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Liker Bat Cat best, jeg:) ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  22. Bat Cat er kul! Den hadde passa på stueveggen min :D
    GOD HELG!

    SvarSlett
  23. Likte flamingos1 best. Nydelig med litt rosa farge.

    siv.jane@gmail.com

    SvarSlett
  24. Likte Bubbles and Seahorses.

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Den var kjempe fin! Jeg liker rødhette og ulven veldig også:) results_may_vary89@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Vår favoritt er faktisk Bat Cat :-) Kh Lena og Knut

    SvarSlett
  27. Liker best Bat Cat :)
    hanna_lw(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  28. Likte "sad notes" :-)
    Iren.nordal.meling@gmail.com

    SvarSlett
  29. http://lovedales.bigcartel.com/product/seahorse

    Likte denne best. margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  30. Hei Siv Mette.
    Ja synes Bad Cat var den kuleste men likte Rødhette og ulven kjempegodt også. Takk for flott blogg og konkurranse c",)
    Klem fra Frode :)

    SvarSlett
  31. Bat Cat er den kuleste, men Falling Philodendron var ganske kul den også. :)

    SvarSlett
  32. Jeg synes Bat Cat er den stiligste og flotteste på siden. :)
    Har veldig veldig lyst på den, den skal i så fall få en kjempe fin plass i leiligheten.
    krysser fingrene og håper
    Ønsker deg en kjempe fin uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Favoritten er Alfabetplakat pudder
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3