tirsdag 18. mars 2014

Hello,new in!

Hello lampen fra Normann Copenhagen
er kommet i mitt hjem. Denne har
eg ønska meg leeenge....
Glede var derfor stor
når mann i huset
ville spandera
den på meg.

 
Lampen er kjøpt på den flotte butikken Hus i nord,
dette er den einaste butikken på Haugalandet
som selger dette merket.Syns NC har masse
flott,eg elske det runde treverket dei bruke.
 
Lampen skal egentligt få sin plass i stuen.
Men her skal vi begynne å pakke ned,
stuen skal nemlig pusses opp.
Gleder meg til å få den lys
og fin med samme
stil som kjøkkenet:))
 
Ønske alle mine lesere ein flott tirsdag!
 
Klemmer Siv Mette


10 kommentarer:

  1. Nyyydelige lampe :-)
    Snx snart :-)

    SvarSlett
  2. Kjempelekker lampe!!
    Det er så utrolig mye fint fra Normann Copenhagen:)
    Så spennende det blir med oppussing av stua!!
    Ha en fin dag:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Å SÅ KUL LAMPE
    HELDIGE VAR DU
    SÅ GØY MED NY STUE
    GLEDER MEG TIL Å SE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Den er så KUL!!
    Heldige du, snille mannen:)

    SvarSlett
  5. Åååååå den var fin:))knallfine!
    Nyt dagen skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Råkule lampa det der!
    Lykke te med oppussingå :-)

    SvarSlett
  7. Hi Dear,
    the lamp is fantastic!!! Love your minimalistic style!!!
    Very elagant and reduced!
    Have a wonderful sunday
    Elisabeth

    SvarSlett
  8. O`heldige deg, fiiiiiiin lampe! Kjøpte meg kul vase fra samme designer jeg...elsker den :) Ha en riktig god søndag :)))
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  9. Gratulerer med ny lampe! Gleder meg til å se hvordan stuen din blir! Dere er sååå flinke.

    SvarSlett
  10. Hvor er "tæppet" fra?

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3