lørdag 5. april 2014

Nib-utfordring: Foto i interiøret

Me har ei billedlist på kjøkkenet,
den gjør det enkelt å endre
uttrykk etter humør og
årstid. Her bruker
eg kunst,print
eller foto:)
 


Sjå den herlige puten i velour, den fant eg gøymt i skapet mitt!!:)
 
Elsker dette lerret av jentene mine<3
Og for alle dere lokale som leser
dette,så er bilde tatt av
flinkaste Camilla Johansen.
Absolutt til å anbefale!!
 
Dette blir mitt bidrag i
månedens utfordring
hos Nib! Sjå fleire
bidrag HER .
 
Klemmer Siv Mette
 
 

12 kommentarer:

  1. Virkelig et nydelig bidrag. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde av jentene dine :) Det er så fint og personlig med foto i interiøret, lykke til! Vil du vinne en påskegave kan du delta på min give away nå ♥ Klem Anette (www.baremamma.com)

    SvarSlett
  3. Det bildet er så nydelig av dine søte jenter:) passer perfekt inn i månedens utfordring!!!:) nydelig bidrag. Masse lykke til:) stor klem Ann Elin

    SvarSlett
  4. Nydelig bidrag:)søte jenter du har!
    Nyt søndagen !
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Utrolig flott bilde av jentene dine! Og et nydelig bidrag i konkuransen! Lykke til! Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  6. Fargerikt å fint bilde av jentene dokkas ♥ Fine søndag te deg ;-)
    Klemklem ♥

    SvarSlett
  7. Nydelig bilde av jentene deres:))
    Og fint bidrag til utfordringen ♥

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde av jentene dine :) Og nydelige bilder du har tatt :) Lykke til utfordringen :) Klem Rita

    SvarSlett
  9. Så herlig bilde! To jenter som tydelig er glad i hverandre :-) Lykke til til deg. Og finfin tirsdagskveld. Klem Monica.

    SvarSlett
  10. For et herligt bidrag, og et flott bilde!
    Lykke te i utfordringen :-)

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3