fredag 8. august 2014

Hjemmekontoret

 Jippi,eg har fått meg "hjemmekontor"!
Haha,eg må le litt av meg sjøl,alt dere nib-jenter
får meg til å gjera. Nå har eg lagt meg hjemmekontor
til utfordringen og eg er super fornøyd:))
Det gledes å ha ein skikkelig plass å blogge fra,før
låg eg henslengt på sofaen eller lurte
meg inn på barnas rom. Nå er det slutt:))
Her er resultatet!




Har laga meg ei tavle,syns den blei megakul.
Eit gammelt bilde fekk maling og spray,
lurt hvis du har "spikerhull forbi".
Pulten er fra ikea,og skjuler alle ledninger
i eit rom,genialt:)

Masse flotte bidrag til utfordringen
finner du her.

Klemmer Siv Mette

6 kommentarer:

  1. Wow, så stilig det blei:) heldig du som har kontorplass. Blir nok en plass på meg og en gang oppe, men ikke første prioritet akkurat nå. Du er så full av ideer!!! Tavla var kjempe kuuul. Flinke deg. :) ønsker deg lykke til i utfordringen, måtte du nå til topps. ! God helg. Masse klemmer Ann Elin

    SvarSlett
  2. Så fint og morsomt at utfordringen kunne inspirere deg til å lage et eget kontor! Det ble, som jeg skrev på instagram, utrolig stilig! Liker, liker! God helg til deg :)

    SvarSlett
  3. Wow... Syns du må takke NIB for inspirasjonen!! ;)
    For en fantastisk plass å blogge fra!
    Du er bare knallflink :) Nyt lørdagskvelden!

    SvarSlett
  4. Så fint hjemmekontor!
    Er det ikke greit med 'et spark bak' av og til - så får man liksom gjort noe med det man egentlig har tenkt på en stund? ;)
    Nyt søndagen!

    SvarSlett
  5. Så flott det blei,godt med ein fin krok til både blogging og annet:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Så kult kontor!
    Kjekt med disse utfordringene som gjør at man gjør om litt, og får brukt sine kreative evner - de har jo du mange av:))

    Lykke til!

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3