onsdag 13. august 2014

Kvardagen

Det har vært ein lang flott,nydelige,uforglemmeleg,
varm,unik og minnerik sommer. Ja listen er lang
når ein skal sette ord på den perfekte sommer:)
Nå kjem kvardagen for fullt i gong snart,
og ein kan kjenne høsten er begynt å ta
tak. Men eg grin ikkje av den grunn,
heller gleder meg til å krype under
pleddet og tenne litt lys å
rett og slett nyte:).
 


 
I dag har eg verklegen sortert og
ryddet jenterommene. Greit å
få ein ryddig start når bøkene
kommer snart haglene heim
fra skolen .Så krysser eg
fingrene for å ha det
slik ei stund;))
 
Ha ein fin skolestart!
 
Klemmer Siv Mette
 


3 kommentarer:

  1. Sommeren har vært MAGISK!
    Og nå er vi veldig klare for hverdag og høst:)
    Driver med litt opprydding av rommene her og, ett og ett:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder!
    Gleder meg til høsten jeg også,....
    men først 2 uker i Portugal <3

    Klem fra
    Lena

    SvarSlett
  3. Det ble litt stor overgang til høsten men det er jo ei koselig tid. Deilig å tenne litt lys og kose seg under et pledd:)
    Nydelige bilder du viser!!
    Ønsker deg ei fin helg!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3