lørdag 6. september 2014

#likebrabrukt

Då er me kommet til nok ein utfordring frå nib-jentene,
med tema "like bra brukt".Eit flott tema,som
 engasjerer bloggere og interiør intresserte.
Viktigt å kunne vara med å spare miljøet
og ikkje minst spare ei lommebok:)
 
Eg har lyst å visa dokker at det å
kjøpe brukt på finn.no
nødvendigvis ikkje
treng å væra
 veldig gammelt.
 


 
Eg jakta lenge på to plakater
fra Moderna Museet av Andy Warhol.
Desse kunne kun kjøpes på sjølve
Moderna museet i Sverige.
 Eg begynte derfor å sjå på finn.no,
og fekk napp tilslutt. Desse plakaten
er brukt i ein boligstyling,og eg var så heldig
å få kjøpe dem etterpå #likebrabrukt altså! ;)
 
God helg!
 
Klemmer Siv Mette
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Det var jo helt suverent...og ellers så har du det veldig fint...

    SvarSlett
  2. så bra
    den som leter finner:)
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. Enig!
    Jeg har også kjøpt både brukt og "nytt" på Finn.no.
    Flott bidrag og ELSKER plakatene!

    Lykke til i utfordringen!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3